יום ראשון, 8 בפברואר 2015

מבחני gmat



יש הרבה יותר מדרך אחר כדי להצליח בחיים, אך למרות שכולנו מכירים את הסיפורים על אנשים שלא למדו, בהחלט כן כדאי לכם לשקול לעשות תואר ראשון ושני באוניברסיטה או במסגרות אחרות. במידה ועשיתם תואר ראשון במנהל עסקים כדאי לכם לחשוב על האפשרות של תואר שני, וזאת למרות שיהיה עליכם לעבור מבחני gmat כי למעשה מבחני gmat הם בהחלט חלק מהמסלול שכל אחד צריך להתמודד איתו בדרך לתואר השני.



מי צריך לעשות את המבחנים האלה?
מבחני gmat אלה למעשה מבחנים שמיועדים לכל מי שרוצה לעשות תואר שני במנהל עסקים בארצות הברית, ואתם יכולים להיות בטוחים שלא מדובר על עניין של מה בכך. למעשה מבחני gmat הם אתגר הרבה יותר גדול עבור ישראלים לעומת אמריקאים, כי מדובר על מבחנים שמתנהלים כולם באנגלית ועל פי שיטת הלימוד בחו"ל.

האם אפשר ללמוד לבד?
באופן כללי ניתן לומר שבעידן שבו אנחנו חיים אפשר ללמוד כל דבר לבד, כי אפשר למצוא חומר בכל נושא אונליין, רק השאלה האם זה באמת כדאי. בין אם אתם צריכים להתמודד עם האתגר של מבחני gmat ובין אם אתם צריכים לעשות מבחני קבלה אחרים כדאי לדעת שיש קורסי הכנה טובים ביותר. על מנת שתוכלו לעבור בהצלחה מבחני gmat כבר בפעם הראשונה שאתם מתמודדים עם האתגר הזה כדאי יהיה לעשות קורס במקום המקצועי ביותר שיש.

האם הקורס יקר?
זה לא משנה איזה סוג של מבחן קבלה אתם רוצים לעבור, כי בכל מקרה הקורסים לקראת המבחנים השונים עולים לא מעט. עם זאת, לא בכל בית ספר שבו ניתן לעשות קורסים כאלה המחירים מוגזמים ואתם תראו שזו תהייה השקעה נכונה בעתיד שלכם.



תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שמבחן GMAT הוא מאוד חשוב להרבה מאוד אנשים במיוחד כאלה אשר רוצים להתקדם לתפקיד ניהולי בתחום כזה או אחר.
    אני סיימתי לימודי יסודות הביטוח, ומקצועית א. מספר שנים עבדתי כיועץ פנסיוני והחלטתי כי אני רוצה להתקדם לתפקיד ניהולי. המליצו לי לעשות מבחן GMAT ותואר שני במנהל עסקים כדי להתקבל לתפקיד ניהולי בחברה בה עבדתי.
    לאחר שדיברתי עם המנהל שלי ואמרתי לו הוא הציע שאני אלמד ואקבל סבסוד מהחברה ללימודים, תוך כדי כמובן שאמשיך לעבוד בחצי משרה. לאחר שאסיים אוכל להתקדם לתפקיד ניהולי בחברה. לפני כשנה סיימתי את התואר השני במנהל עסקים והתחלתי לעבוד כמנהל בחברה.
    ממה שראיתי עיקר הבעיה במבחן הייתה שאותנו כישראלים לא לימדו באותה שיטה שמבחן התנהל בה, לעומת חברה שהיו איתי בקורס וסיימו חטיבה ותיכון באמריקה שלהם היה יותר קל להתמודד עם המבחן.

    השבמחק