יום חמישי, 26 בפברואר 2015

שירות מענה טלפוני



מוצר שלם
בעלי עסקים משקיעים משאבים ומאמצים עצומים בשאיפה ליצור את המוצר הטוב ביותר ללקוחותיהם. אנחנו חיים במציאות תחרותית, שבה בתחום השירות או המוצר שאנו מציעים סביר שקיימים מתחרים רבים ודרוכים לא פחות מאתנו. אז כיצד אנו מבדילים את עצמנו מהמתחרים? צעד חשוב מאוד הוא השקעה בשירות הלקוחות. שירות לקוחות איכותי הוא קריטי לעסק, והוא מהווה את הפנים שלו כלפי חוץ. חלק מהותי משירות הלקוחות הוא שירות מענה טלפוני.

כמה אפשר לענות לטלפון
בתחילה, זה לא נראה כמו אתגר כלל וכלל. אנחנו חושבים – ובצדק – שאת השירות הטוב ביותר אנחנו מספקים בעצמנו. ואמנם הדבר נכון, אך בעסק מצליח וצובר תאוצה אי אפשר להשאיר את הטלפון בידיים שלנו. ניתן בשלב זה לחשוב על שכירת פקיד או מוקדן לעסק עצמו אך תשלום משכורת מלאה לצוות מוקדנים והכשרתם המקצועית הוא עסק מסובך שיכול לגזול מאתנו משאבים רבים מדי. לכן נוסדה שיטת ה-call center שירות מענה טלפוני חיצוני.

מיקור חוץ בתחום המענה
אם אתם בעלי עסק שתופס תאוצה, ומרגישים שאת ההצלחה שלכם אתם חייבים לשירות האישי שלכם בנוסף למוצר האיכותי כנראה שתחושו רתיעה מהוצאת המענה מידיכם. אבל בשלב זה אין לכם ברירה – וזה דבר טוב. בשביל להבטיח מענה מסביב לשעון, שיישאר רענן ואיכותי במשך כל שעות היום – אתם חייבים שירות מענה טלפוני. שירות מענה טלפוני מבטיח שהמענה שיינתן ללקוחותינו וכתוצאה מכך גם הצורה בה העסק שלנו ייתפס על ידי לקוחותינו יהיה מקצועי, אדיב ומנוסה. כך גם נוכל להבטיח שירות מענה טלפוני שעומד בפיקוח מתמיד, ובסטנדרטים גבוהים ומקצועיים של שירות, מקצועיות ואדיבות. ואם החשש שלכם הוא מהיחס האישי או המקצועיות שהמוקדנים יעניקו ללקוחותיכם – חשבו על כך ששירות מענה טלפוני מתמחה בדיוק בפרטים אלה, ושקשה להתווכח עם הצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה