יום שישי, 20 בפברואר 2015

ליטיגציה



איתור שירותי ליטיגציה

שירותי ליטיגציה ניתנים על ידי עורכי דין עם הכשרה משפטית ייחודית. ההכשרה מאפשרת לעורכי הדין להציע שירותי התדיינות מול הערכאות המשפטיות השונות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל עורכי הדין מופיעים בין כתלי בית המשפט. ישנם עורכי דין המתמחים בהשגת האינטרסים של הלקוח באמצעות הגשת טפסים, היכרות עם נפתולי החוק וגיבוש אסטרטגיה מסוימת. אלו לא תמיד אותם עורכי דין המסוגלים לייצג את הלקוח בבית המשפט ובעניין אזרחי או פלילי.

לקוח המעוניין להשתמש בשירותי ליטיגציה צריך לבחור היטב את עורך הדין. עליו לברר מה הניסיון המעשי של עורך הדין, לתאם איתו פגישת היכרות ולקבל עליו המלצות מלקוחות קודמים. חשוב לזכור כי איכות ההתדיינות וההופעה בית המשפט תלויים בתחכום, זריזות לשון ומחשבה, התמודדות עם בעיות בלתי צפויות ועוד. הפרטים הקטנים יכולים לעשות הבדל גדול בהתדיינות בבית המשפט ואין להקל ראש בחשיבות של ליטיגציה.


מה מאפיין ליטיגטור מקצועי?

עורך דין מקצועי המציע שירותי ליטיגציה יגיע לדיון מוכן עם כל הנתונים המצדדים בטענתו. הוא יהיה בעל קשב רב ומפוצל, יגיב במהירות ויכיר מבחינה משפטית וטכנית את סדרי הדיון. הניסיון יאפשר לעורך הדין להציג טענות שונות ולשמור על דינאמיות וגמישות. עורך הדין חייב להיות בעלי יחסי אנוש טובים ולקרוא את התגובות בזמן הנכון. לעיתים נדרש עורך הדין להפגין קשיחות ולהפעיל כוח, אך לעיתים הוא מתנהל דווקא בנינוחות ובאדיבות. ליטיגטור הוא היחיד מבין עורכי הדין המקבל את הסמכות לעמוד ולטעון כי יש לשנות את החוק. הוא רשאי לקבוע כי הרשות השופטת טועה ולכן עליו להיות בעלי מרכיבי אישיות מיוחדים. מומלץ להביא בחשבון את הנושאים האלה כאשר בוחרים שירותי ליטיגציה ולא להתפשר על כך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה