יום שישי, 24 באפריל 2015

רכישת טונר למדפסת במשרד



על עבודתו של הטונר למדפסת – וכיצד זה מיוצר בימינו
בכל בית ומשרד ממוצע יש שימוש לא קטן במכשירים מדפיסים, כמו המדפסת ומכונת הצילום. מנגנון העבודה של המכשירים הללו הוא די פשוט – מוח המערכת מקבל תבנית שנשלחת על ידי המחשב, מקבע את התבנית הזאת במנגנון הלייזר של המערכת, וצורב את התבנית עם חום הלייזר ואבקה שחורה המתייבשת במהירות. אבקה זו הינה - טונר למדפסת. אבקת הטונר מגיעה במכלים ייעודיים וקטנים הנכנסים לחלל ייעודי במדפסת או במכונת הצילום – אם כי בעבר אלה הגיעו בבקבוקונים אותם היה צריך לרוקן לתוך המכונה בפיר ייעודי. כיום, הטונר מיוצר מפולימר מלאכותי שעשוי משילוב של חומרים כמו סוכר ותחמוצת הברזל.

טונר למדפסת – הוצאה חודשית לא מבוטלת במשרד שלנו
משרד ישראלי ממוצע צורך כמות לא מבוטלת של טונר למדפסת, בשל השימוש הרב בהדפסות ובצילומים על בסיס יום יומי. הטונר, כשהוא מצטבר לכמויות גדולות של שימוש משרדי, עולה לנו לא מעט כסף בכל חודש, מה שמעלה את השאלה כיצד ניתן לחסוך בעלויות החודשיות של טונר למדפסת. מדובר במשימה אפשרית מאוד אם רק ננהג בחכמה ונהיה מתוכננים.
 

טונר למדפסת – איך נחסוך בעלויות וממה צריך להימנע?
נתחיל במה שאסור לנו לעשות, בכל הנוגע לטונר למדפסת הטעות הגדולה ביותר שלנו תהיה לקנות טונר שאינו מקורי בניסיון לחסוך עלויות. מדובר בחיסכון שעלול לעלות לנו הרבה מאוד כסף. השימוש בטונר לא מקורי יכול לגרום לתקלות במדפסת או במכונת הצילום, וכן הוא גם מבטל את האחריות שלנו על המכשיר בעצם שימושו. הדרך הנכונה לחסוך בעלויות טונר היא לבצע את הקנייה החודשית של טונר בצורה מתוכננת על פי לוח זמנים קבוע, לבצע סקר צרכני בדבר החנות שמציעה לנו את העסקה הרווחית ביותר על בסיס קבוע וכך גם נוודא שלא יחסר לנו טונר במשרד כשנזדקק לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה