יום שבת, 2 במאי 2015

לנג'רי



איך בוחרים פריטי לנג'רי?

פריטי לנג'רי שייכים לקטגוריה של הלבשה תחתונה וגברים ונשים יכולים לבחור אותם מבין מגוון רחב של מוצרים, דגמים וסגנונות. העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהבחירה בתחתונים. למרות שמדובר על בגד שנלבש מתחת לגוף, אף אחד לא אוהב ללכת עם פריטי לנג'רי לא מחמיאים. היום גם אין סיבה לעשות זאת ויש היצע עצום של דוגמאות. השאלה היחידה היא כיצד בוחרים את הפריט מתוך הקטלוג הקיים ועל מה כדאי לשים דגש.
קודם כל, חשוב להבחין בין פריטי הלבשה תחתונה לגברים ולנשים. גברים מחליטים אילו תחתונים לרכוש לפי שיקולי מחיר, נוחות והתאמה למשקל ומבנה הגוף. לעומת זאת, נשים לוקחות בחשבון טרנדים אופנתיים. גברים נוטים לוותר על מדידה של פריטי הלבשה תחתונה בחנות, אך רוב הנשים לא עוזבות לפני שהן מנסות את החזיות או התחתונים על הגוף. אלו הבדלים המשפיעים על אופי הבחירה וגם על ההיצע של פריטי לנג'רי לגברים ונשים. 




המחיר קובע את האיכות

אפשר כמובן להשיג מחירים אטרקטיביים על תחתונים ולחסוך בהוצאות, אך ברוב המקרים המחיר בהחלט קובע את האיכות. אין סיבה להתפשר על איכות התחתונים או לחפש קיצורי דרך. כדאי להשקיע בפריטי לנג'רי המיוצרים מחומרי גלם משובחים. פריטים אלו נוחים על הגוף והם מחטבים את הקימורים הטבעיים. ניתן להתייעץ עם חברים ובני משפחה, לשאוב השראה מקטלוג לנג'רי וגם להתנסות במספר דגמים עד שמקבלים החלטה סופית.
בחירת תחתונים מתבצעת לפי מידה. גברים ונשים במידות שונות לא יכולים לבחור תחתונים מבלי לוודא את הרלוונטיות של הגודל. פריטי הלבשה תחתונה מיוצרים במספר רב של דגמים, גוונים וסוגי בדים. התאמה בין האלמנטים הללו תבטיח את שביעות הרצון מהפריט ואת הנוחיות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה