יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

חנות חרוזים



כיום יותר ויותר אנשים מחפשים לעצמם תחביבים. אנשים רוצים לנצל את שעות הפנאי שלהם למשהו כיף ומועיל, במקום להתבטל באופן מוחלט. תחביב שתופס תאוצה כיום הוא החריזה. לא חריזה של מילים, אלא חריזה של חרוזים. ניתן ליצור תכשיטים מצוינים כיום. חנות חרוזים יכולה לאפשר לכם לעשות את זה. בין אם אתם רוצים לנצל את זמנכם הפנוי, לנצל כישרון עיצוב כדי להרוויח קצת כסף מהצד, או ליצור תכשיט אישי ומיוחד לכם או לאדם מיוחד כמתנה, חנות חרוזים היא המקום בשבילכם. מעבר למגוון רב של חרוזים אותם ניתן לשזור יחדיו לכדי יצרית תכשיט מיוחד, חנות חרוזים יכולה לעזור לכם מקצועית. ישנם אפילו חנויות מסוג זה שמפעילות קורסים מיוחדים בהם לומדים לחרוז ולשזור חרוזים לכדי תכשיט.

סוגי חוטים

כדי לשזור יחדיו את כל החרוזים לכדי יצירת תכשיט, יש לבחור חוט מתאים. זאת כמובן מעבר לבחירת החרוזים. כל חנות חרוזים מחזיקה מגוון חוטים, וכל אחד מתאים לצרכים שונים. לכל חוט תכונות מיוחדות משלו. לכן, חשוב להכיר את סוגי החוטים הנפוצים, לברר אילו חוטים קיימים בחנות ולדעת מה מאפיין כל חוט ולאיזה צורך כל חוט מתאים. ישנם מספר חוטים שנפוצים כמעט בכל חנות:
·       חוטי משי
·       חוטי כותנה ושעווה
·       חוטי ניילון, סיליקון ודייג
·       חוטי וסלילי מתכת
·       חוטים עשויים מזמש
·       שרוכי עור

חרוזי קריסטל

חרוזים נפוצים מאוד כיום הם חרוזי קריסטל. ניתן להכין מהם תכשיטים, וגם לקשט איתם חפצים – החל מטלפון נייד ועד קערות וכלים שונים. מבחינה אסטטית, חרוזי קריסטל הם מוצר נהדר. יש להם ברק מיוחד, צבעים מיוחדים ומגוונים. הם גם חזקים ועמידים במיוחד. חנות חרוזים רגילה תוכל לספק לכם בדרך כלל חרוזי קריסטל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה