יום שישי, 28 באוגוסט 2015

מרכזית IP בענן



אנחנו חיים בעולם שהתקשורת נותנת את הטון והיא נמצאת בכל חלק בחיינו, בעבודה, בנייד, בבית, בחופשה וכו'. כאשר מדובר בעסקים התקשורת אפילו חשובה יותר לצרכי שיווק, מכירות והתנהלות כללית. בעבר עסקים התנהלו עם מרכזיות לא נוחות, אבל היום, העידן הטכנולוגי שולט ויש מרכזייה שעושה לכולם בית ספר, הלוא היא מרכזית IP בענן, אחת מהמתקדמות שמספקת לכל עסק את התשובה האולטימטיבית להצלחתו.

למה דווקא IP בענן?
מרכזית IP בענן עדיפה כיום מכל מרכזייה אחרת. זוהי מערכת שלעולם איננה יכולה לאבד נתונים מכיוון שהיא מתנהלת באופן וירטואלי בענן בטכנולוגיות שונות שמספקת החברה שנותנת את השירות. למרכזיה אפשרויות תכנות רבות והרבה יכולות מעקב אחרי התנהלות התקשורת בעסק ומחוצה לו.




בחירה מוצלחת לעסק
בחירת מרכזית IP בענן לעסק היא בעלת חשיבות קריטית. בחירה לא נכונה בגלל אי התאמה לכמות האנשים והשלוחות בעסק יכולה לגרום לפגיעה בקיום העסק. זו הסיבה שחשוב מאד לבחור מרכזיה שתתאים בדיוק כמו כפפה לפי עיסוקו, כמות עובדים, מחלקות ושלוחות. בנוסף יש להקפיד שיהיו את הפונקציות הבסיסיות הבאות:
  • נתב שיחות
  • הקלטת שיחות לשיפור השירות
  • שליטה מרחוק
  • יכולת הרחבה עתידית
  • אחריות ושירות זמינים

עלות ללא עלות
אחד הפרמטרים החשובים שמטרידים לפני כל רכישה גדולה לעסק הוא עניין העלות. דווקא ברכישת מרכזית IP בענן צפויה הפתעה. מכיוון שרוב ההתנהלות מתבצעת באופן וירטואלי אין צורך בחוות שרתים והשקעה בחומרה נוספת. בנוסף, השיחות הן על פני הרשת וללא קווים טלפוניים שהעלות בגינן היא כמעט אפסית, לפיכך עסק שרוכש את המרכזייה הזו צפוי להוזיל באופן משמעותי את הוצאות התקשורת של העסק לצד התקנה של מערכת מעולה בהוצאה קטנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה