יום שני, 17 באוגוסט 2015

טבעת אירוסין



טבעת אירוסין

אין בחורה אחת שלא חולמת או קיבלה טבעת אירוסין. המנהג לענוד טבעת כהבטחת אירוסין התחיל עוד מימי האימפריה הרומית ונמשך עד ימנו אנו. המשמעות שיש לטבעת היא רבת כוונות ומרגשת כל פעם מחדש. ענידת הטבעת על האצבע מסמלת את הקשר העתידי של הזוג והיא למעשה סוג של איתות לאחרים שאותו בחור או בחורה "תפוסים".


ההבדל בין טבעות אירוסין לנישואין

טבעת אירוסין שונה בעיצובה מטבעת נישואין. טבעת נישואין צריכה להיות עגולה על פי הדת. הסיבה להיותה עגולה טמונה במשמעות שעיגול סגור מסמל את האין סוף והכוונה בכך שהנישואין יהיו לכל החיים, לפיכך אסור שיהיו בה תוספות או בליטות. לעומת זאת טבעות אירוסין יכולות להיות בכל צורה והכי חשוב שיהיה עליהן לפחות יהלום אחד. לכן אפשר למצוא היום מבחר ענק של טבעות מכל הגדלים וסגנונות עיצוב שונים ומרהיבים. טבעת של אירוסין ככל שהיא איכותית יותר, כבדה יותר, שזורה יותר בשורה של יהלומים תוביל בסופו של דבר להכי הרבה מחמאות.



מה משפיע על מחיר הטבעת

טבעת המיועדת לאירוסין תהיה מזהב צהוב או לבן 14 קרט. משקלה משתנה מעיצוב לעיצוב והכל בהתאם לכמות האבנים שיש בה, אלו בלבד מספיקים בשביל לקבוע את העלות שלה ויש לקחת את העניין לתשומת הלב לפני שקובעים את התקציב לכך.


היכן לרכוש?

טבעת אירוסין רוכשים בחנויות שזוהי התמחותן. רכישת הטבעת מתבצעת על ידי הגבר, אך ישנם זוגות רבים שמעדיפים לקנות ביחד. חנות שיודעת למכור תעסיק צוות מקצועי שיודע לעודד, לעזור ולהתאים את הטבעת הנכונה ביותר לזוג מתוך כל המגוון העצום שקיים היום. רוב החנויות האיכותיות מעניקות אחריות לטבעת מפני שבר או אובן אבנים וזאת לאור חשיבותה של הטבעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה