יום שלישי, 15 במאי 2012

רהיטים למשרד


רהיטים למשרד הם אחד הדברים החשובים ביותר בכל ארגון עסקי. לא משנה אם המשרד שלך ממוקם בדירה פרטית או במשרד גדול, בחירה נכונה של רהיטים למשרד יכולה לקבוע הרבה מאוד מהרושם הראשוני שמקבל כל אחד שנכנס למשרד.
לקוח חשוב שמחכה להיכנס אליכם לפגישה או אולי מוזמן שהגיע זה הרגע לראיון עבודה יקבלו רושם ראשוני מאופיים של הרהיטים שבמשרד. סידורם של רהיטים למשרד והקונספט שלהם הם שיקבעו לא מעט איך אתם תיראו בעיני אחרים.

איך אתם רוצים שיראו אתכם? האם אתם רוצים לשדר משהו צעיר ומגניב או אולי משהו כבד ושקול? ריהוט משרדי כבר מזמן אינו רק שולחן מחשב, כיסא מחשב ושולחן מנהלים, כיום כל חברה משקיעה לא מעט זמן וכסף במעצב פנים שיחד עם המשרד מגדירים את האופי אותו המשרד רוצה לשדר. הרי אין ספק, שיש הבדל באופן בו רוצה להציג את עצמו משרד פרסום צעיר ובועט לעומת למשל משרד רואי חשבון ותיק.

רהיטים למשרד

רהיטים למשרד – גיבוש קונספט

כאשר אתם מתלבטים אילו רהיטים למשרד תרצו, חשבו קודם איזה מסר אתם רוצים להעביר. דוגמא אחת היא של משרד פרסום שהלך על קונספט מדליק המדמה חלק מרחוב נווה צדק. לצורך כך הריהוט המשרדי הותאם בדיוק  על מנת להמחיש את הרעיון. ברגע שנכנסים למשרד ורואים שיש מחשבה ועומק מאחורי הבחירה של הריהוט המשרדי, מתקבל רושם ראשוני שעושה רק טוב למשרד. באותה מידה יכול היה המשרד פרסום לא לבחור בקונספט מעניין ולפזר את הריהוט המשרדי באופן שרירותי ורנדומאלי לגמרי, אין ספק שלא היה מתקבל אותו אפקט, לכן, ההצעה הטובה ביותר היא לתכנן ולחשוב יחד עם מעצב הפנים שבחרתם על קונספט מעניין שייחד את המשרד שלכם משאר המשרדים שבתחום שלכם.

רהיטים למשרד – שילוב מנצח של נוחות ויופי


הריהוט המשרדי הינו ריהוט שחייב להיות מותאם לכם בצורה מושלמת. אתם הולכים לשבת מול שולחן המחשב בין  10- 12 שעות ביממה ולכן אין מצב בעולם שתתפשרו על כך שהוא יתאים לכם כמו כפפה ליד. אותם הדברים בדיוק אמורים גם לגבי כיסא המחשב, שחייב להיות נוח ומותאם לכם בצורה אופטימאלית. יחד עם הנוחות אי אפשר כמובן להזניח את העיצוב של הריהוט המשרדי שצריך להיות מדויק ומותאם לאופי המשרד. על הריהוט המשרדי שתבחרו לשלב בין נוחות מרבית למשתמש ובין עיצוב אשר מותאם לקונספט ולאופי של המשרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה