יום חמישי, 7 במרץ 2013

טיול מאורגן ליפן



טיול מאורגן ליפן - ביקור מסודר במקור השמש

הפירוש המילולי לשמה של המדינה האסייתית המרתקת הוא מקור השמש. בשל עובדה זו זכתה יפן לכינוי ארץ השמש העולה. ללא קשר למספר הימים בהם מפציעה השמש בשמי מדינה זו ביקור ביפן בהחלט מהווה חוויה חד פעמית, מרתקת, עוצמתית, שונה ומיוחדת. בשל יוקר המחיה במדינה, גודלה, מספר האטרקציות התיירותיות הרב שבה ועובדת היותה יעד תיירותי שונה מהמוכר ומרוחק, רבים מעדיפים לבקר ביפן במסגרת טיול מאורגן ליפן.



טיולים מאורגנים ליפן (מומלץ)
טיול מאורגן ליפן מאפשר למטיילים, חברי הקבוצה המאורגנת, לטעום מכל השפע שיש למדינה המרתקת להציע, תוך שהם מקבלים שפע של מידע ופרטים ומטיילים בנוחות מירבית. ישנם טיולים מאורגנים ליפן שאורכים רק שבוע ימים, אבל רובם יארכו עשרה ימים, שבועיים ואף יותר. טיול מאורגן ליפן יוצא בעונות התיירות המומלצות שמתקיימות בחודשי האביב- מרץ עד מאי ובחודשי הסתיו- ספטמבר עד נובמבר. טיולים מאורגנים ליפן היוצאים בקיץ ובחורף אאינם מומלצים בשל תנאי מזג אויר לא סימפטיים- חום ולחות בחודשי הקיץ ושלג וקור עז בחודשי החורף.

שילוב תרבויות מנצח
יפן היא מדינה רב גונית שתרבותה שונה וייחודית. ליפן תרבות מפוארת, צבעונית ומרתקת. מדינת האיים השוכנת במזרח אסיה קיימת מאז המאה השביעית לפני הספירה ושרידים של ההיסטוריה המפוארת שלה קיימים עד היום. אוכלוסיית יפן מקיימת עד היום את התרבות העתיקה ובחיי היום יום של תושבי יפן משולבים גם אמצעים מודרניים מתקדמים ביותר. השילוב המרתק בין תרבות עתיקה ומסורת למודרניזציה וטכנולוגיה מרתק ביותר. מרבית תושבי המדינה הם דתיים, כשרובם הגדול הם בני דת השינטו או בודהיסטים או שניהם יחד. אמונה זו משלבת בין כיבוד הטבע וכיבוד האדם ורצונותיו ולכן הופכת את היפנים לאנשים מיוחדים, שלווים, מאמינים, עם דרך הסתכלות ייחודית ומרתקת על החיים על העולם.

טיול מאורגן ליפן יאפשר לכם חשיפה לתרבות מיוחדת, למאורעות היסטוריים מכוננים רחוקים וקרובים, למראות טבע משגעים, לכפרים, ערים, מבנים, מוזיאונים, שמורות טבע, מרכזים תרבותיים, מרכזיים רוחניים, טירות, שווקים, הרים, שדות אורז, שדות במבוק, מנזרים, גשרים, כפרי דייגים וערב רב של אתרים מעולם זר, אחר וחדש לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה