יום שלישי, 19 במרץ 2013

טיול מאורגן לפרו



טיול מאורגן לפרו ואקוודור
טיול מאורגן לפרו יכול לכלול גם מדינות שכנות אשר הן בעלות צביון דומה אך בעלות תרבויות שונות. אחד הטיולים אשר משלבים יותר ממדינה אחת בדרום אמריקה הוא טיול מאורגן לפרו ולאקוודור. אקוודור ממוקמת בגבול הצפון מערבי של פרו וגם היא שוכנת לחופו של האוקיינוס השקט אשר במערב היבשת. טיול מאורגן לפרו ייקח אתכם לתרבות האינקה המיוחדת במינה, להרי האנדים הענקיים, לשווקים צבעוניים ועמקים קסומים ביותר, לערים קולוניאליות מתקופת השלטון הספרדי ולתחילתו של אגן האמזונס הגדול בנהרות העולם.

טיול מאורגן לפרו – מידע שימושי
כאשר אתם טסים לפרו ולאקוודור אין כל צורך בהוצאה של ויזה, אך אם אתם טסים דרך ארה"ב ולו רק למעבר בלבד הרי שמן הסתם כמובן שתצטרכו ויזה למדינה זו ויש לארגן זאת מבעוד מועד. חשוב לדעת, כי טיול מאורגן לפרו יכול להתבצע ברוב עונות השנה בגלל סמיכותה של המדינה הקסומה הזו לקו המשווה, אבל חשוב לזכור, כי עונות השנה הפוכות מאצלנו. מזג האוויר בפרו משתנה מאיזור לאיזור. יש איזור מדברי וחם במרכז פרו ולעומת זאת יש איזור קר בהרי האנדים. לאורך החוף האקלים מדברי ויבש ובשפלות המזרח מזג האוויר טרופי, חם ולח לאורך כל ימות השנה. המטבע בפרו הוא הסול ובאקוודור זה הוא הדולר האמריקני.
טיול מאורגן לפרו – מקומות הביקור בטיול
מסלול של טיול מאורגן לפרו כולל ביקור בבירה לימה בעיר ארקיפה אשר מכונה העיר הלבנה ביקור בקוסקו ובאתר הארכיאולוגי המפורסם בעולם כולו מאצ'ו פיצ'ו בירת האינקה וביקור בקניון קולקה. בהמשך הטיול מבקרים בעמק הקדוש  ובהמשך מגיעים אל אקוודור לעיר קיטו ולשמורת הטבע של הר הגעש קוטופקסי ולכפרים אינדיאנים רבים ומעניינים במיוחד כל תייר ותייר שמגיע לבקר באזורים אלה.
טיול מאורגן בפרו – בפסח הקרוב
אם תזדרזו תוכלו למצוא עוד מקומות בטיולים מאורגנים לפרו בחופשת הפסח הקרובה. טיול מאורגן לפרו הוא לא פחות מעשרים יום וזאת על מנת להספיק את כל מה שניתן וגם לנצל את מחירי הטיסות אשר אינם זולים לחלק זה של העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה