יום שני, 18 במרץ 2013

מיסטיקנים



 מיסטיקנים – מי הם?

בעידן המטורף והלחוץ בו אנו חיים היום, כשכולנו מצד אחד מחפשים את השלווה הנפשית הפנימית אך מצד שני נמצאים במרדף בלתי פוסק אחרי המותרות של העולם הגשמי, מיסטיקנים מהווים תפקיד חשוב עבורנו. אסטרולוגים, מומחי קבלה, פותרי חלומות, קוראים בקלפי טארוט, מסירי עין הרע, הילרים, מתקשרים רוחניים, פותחי מזל וחסימות רגשיות – כולם עומדים לרשותנו כדי שנהיה יותר שלמים, יותר מאושרים וכמובן – יותר חכמים. כן, כן – חכמים בהליכי קבלת החלטות, בהתמודדות עם מצבי לחץ, עם כישלון וגם הצלחה, בהעצמה אישית ובמה שנקרא – איזון בין גוף לנפש.


מיסטיקנים – בכל שאלה ודילמה

מיסטיקנים עומדים לרשותנו בכל שאלה ובכל דילמה. נושאי זוגיות ואהבה: מתי סוף סוף אתחתן? האם בן הזוג שלי הוא באמת החצי השני שלי? האם בעלי/אשתי בוגדת בי? נושאי פרנסה: האם זה זמן מתאים לבקש העלאה במשכורת? האם עליי לעזוב את מקום העבודה? אולי כדאי לי לעשות הסבה מקצועית ולאיזה תחום? האם כדאי לי עכשיו להשקיע במיזם החדש? נושאים משפחתיים: האם זה זמן טוב עכשיו לעבור דירה? האם כדאי לקחת משכנתא עכשיו או להמתין עוד כמה חודשים? האם הילדים יצליחו בלימודים? ורשימת השאלות עוד ארוכה. 



מיסטיקנים – לגילוי העתיד והעבר 

גם אם אין שאלה ספציפית לשאול אפשר לפנות אל כל אחד מהמומחים כדי שיגלו מה צופן לנו העתיד, באופן כללי. את זה אפשר לעשות בעזרת מפה אסטרולוגית, קלפי טארוט, חישובים נומרולוגים, תקשור רוחני, קריאה בכף היד וכו'. מה שחשוב זה לפנות למיסטיקן מקצועי ומנוסה, שתהיה ביניכם שפה משותפת, הוא יבין את הצרכים האישיים שלכם ויצליח לגלות גם את עברכם. כי שם למעשה טמון המפתח לעתידכם. כי כולנו כבר חיינו בגלגולים קודמים ולכולנו נוצרה קארמה המשפיעה על מעשינו בהווה ותשפיע גם בעתיד.


מיסטיקנים – להעצמה אישית 

מלבד היכולת לגלות לנו את העתיד, לענות על שאלות ספציפיות המטרידות את נפשנו, מיסטיקנים הם קודם כל מורים רוחניים – גורויים. ייעודם בחיים לסייע לכל נפש ולכל אדם הזקוק להכוונה ולריפוי, הן בחיים הרוחניים והן בחיים הגשמיים. כל אחד יכול למצוא את הגורו האישי שלו ולהיות בטוח שהחיים שלו יהיו הרבה יותר מאושרים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה