יום שלישי, 19 במרץ 2013

טיול מאורגן לויטנאם



טיול מאורגן לויטנאם - מגוון של חוויות

טיול מאורגן לויטנאם הוא טיול פופולרי ומבוקש עד מאד לאורך השנים האחרונות הן עבור תיירים ישראלים והן עבור תיירים מרחבי העולם כולו אשר גילו את היעד הכל כך מרתק הזה ומעוניינים להכיר אותו מקרוב. עוד ועוד אנשים שואפים להיחשף לקסם האסייתי המאפשר חשיפה לעולם רחוק ושונה, לתרבות אחרת, לקצב ואווירה שונים, להיסטוריה ולאוכלוסיה המקיימת אורח חיים מסורתי שמשתמר כבר דורות רבים. בויטנאם יש גם לא מעט מטיילים עצמאיים, ברובם תרמילאים צעירים, אולם רבים מהמטיילים בסגנון אחר משתלבים בטיול מאורגן לויטנאם ונהנים מטיול נוח, מקיף, מסודר וממצה. 


לדעת את הפרטים החשובים
טיול מאורגן לויטנאם מאפשר ליהנות ממגוון של חוויות. המדינה רב גונית גם מבחינה תרבותית וגם מבחינה גאוגרפית ויש בה הרבה מה לראות. טיול מאורגן לויטנאם כולל ביקור בכל אתרי החובה וגם מאפשר קבלת ידע, מידע, פרטים ותמיכה ממדריך מיומן וידען. חשוב מאד לדעת כי המשטר הקומוניסטי בויטנאם לא מאפשר גישה לכל מקום וכי נדרשת הוצאת אשרת כניסה לשם הגעה וטיול במדינה. מי שמטייל במדינה במסגרת טיול מאורגן לויטנאם לא יצטרך להתמודד עם כל הביורוקרטיה אך למטיילים עצמאיים המידע הזה חשוב מאד.

קצת על ויטנאם
על מי שבוחר להשתלב בטיול מאורגן לויטנאם להתכונן לחוויה קסומה המאפשרת טעימה מארץ שונה ואחרת, אקזוטית ומסתורית. וייטנאם השוכנת בדרום מזרח אסיה מתפרשת על רצועה צרה וארוכה, בגודל  330,000 קמ"ר שברובם ניתן לטייל ויש המון מה לראות. ויטנאם גובלת בחלקה המזרחי בים וכך גם בחלקה הדרומי. חלקה הצפוני של ויטנאם גובל בסין וחלקה המערבי גובל במדינות לאוס וקמבודיה.

טיול מאורגן לויטנאם כולל מסלול לאורכה של המדינה והתרשמות מחייהם ומנהגיהם, תרבותם וההיסטוריה של 81 מליון התושבים החיים בה ואשר שומרים על אורח חיים דתי מסורתי. מסלוליהם של מרבית הטיולים המאורגנים לויטנאם מאפשרים למטיילים ליהנות מחשיפה לפסיפס אנושי תרבותי מדהים והם כוללים ביקור במקדשים, שווקים, כפרים, ערים, שדות אורז, חופים, הרים, עמקים, מרכזים רוחניים, תרבותיים והיסטוריים, לצד חשיפה לאמנות מקומית ייחודית ומרתקת והנאה ממרחבי נוף עצומים ומגוונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה