יום שני, 25 במרץ 2013

שלטים לדלת



לבחור שלטים לדלת פנימית
כאשר אתם מעוניינים לבחור שלט לדלת שלכם, חשוב לזכור כי לא מדובר אך ורק על הדלת החיצונית של המתחם אשר בו אתם גרים או אולי עובדים. לא פעם, הן בבתים פרטיים והן במקומות העבודה השונים, חשוב לזכור כי צריך לבחור גם שלט לדלת פנימית בתוך החדרים השונים של המתחם ולא רק לדלתות החיצוניות. כפי שתראו מיד, כמובן שיש הבדלים בין סוגי הדלתות והשימוש של החדרים, אשר על פי הם אתם יכולים להתאים את השלט המתאים לכל צורך ולכל חדר, יהא הייעוד שלו, אשר יהא.


לבחור שלט לדלת בבית פרטי
אם מדובר על מתחם מגורים, על פי רוב יהיה מדובר על שלט לדלת של חדר הילדים. ילדים מאד אוהבים כאשר יש שלט בכניסה לחדר שלהם. מדוע זה כך? משום שהילדים חשים שהחדר שלהם הוא ממש כמו הבית הפרטי שלהם. כל ילד שואף בסופו של דבר לסוג של אוטונומיה ועצמאות. אם תציבו שלט בכניסה לחדר שלו, הדבר יסייע לו לבסס את הבעלות שלו על החפצים שלו, ויפתח אותו מאד – ועל כן יש להגיב בחיוב כאשר הילד רוצה שלט בכניסה לחדר שלו, ויש לאפשר לו זאת.

ומה עם משרדים?
לעומת זאת, שלט לדלת פנימית בתוך משרדים זה סיפור שונה לחלוטין. כאן המטרה היא לתת אינפורמציה לאורחים, ללקוחות ולעובדים השונים. משום שבמשרדים רבים יש חדרים רבים, חשוב מאד לבחור שלטים לדלת שיוכלו להסביר מה יש בתוך כל חדר. לעתים מדובר על שלט בכניסה לחדר של אדם מסוים, לעתים שלט בכניסה לחדר של צוות, ולעתים אף שלט בכניסה לחדר שונה לגמרי כמו מטבחון או שירותים.

לבחור בין העיצובים השונים של שלטים לדלת
כמובן שבהתאם לסוג השימוש שעושים בחדר, כך גם בוחרים את העיצוב של שלט לדלת. אם מדובר על שלט בכניסה לחדר ילדים, הוא יכול לכלול מסר משעשע מאד, וכן דמויות שהילדים שלכם אוהבים. לעומת זאת שלט בכניסה למשרד מסוים או לחדר פנימי במשרד, צריך להיות בעיצוב הרבה יותר רציני ופשוט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה