יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

לימודי כתיבה



אוהב לכתוב ותמיד עניינו אותך לימודי כתיבה? בצדק. לא כל מי שאוהב לכתוב יודע לכתוב כך שאנשים ארים יאהבו לקרוא את כתביו ולא כל מי שיש לו מעיין בלתי נדלה של רעיונות מצליח להביא אותם אל הכתב. לימודי כתיבה הם לימודים מעמיקים אשר יאפשרו לך להפוך את הכתיבה שלך לטובה יותר, מעניינת ומרגשת. לימודי כתיבה מתאימים לכל מי שרוצה ללמוד לכתוב ומוכן להשקיע ממרצו ולאמץ לעצמו גם טכניקות חדשות שיהפכו את הרעיונות שלו למעניינים וקריאים.

מהלך הלימודים
לימודי כתיבה אלו לימודים אשר עוברים בין תיאוריה לכתיבה מעשית. מצד אחד לומדים אודות ההתפתחות של הכתיבה, כללי הכתיבה, עושים הכרות מעמיקה עם השפה העברית ומצד שני לומדים כללים של כתיבה עיתונאית, כתיבה ספרותית וכתיבת תסריטים. המטרה של לימודי כתיבה היא לאפשר לכל אחד ואחת להפוך את הרעיונות שלהם למעניינים ולתת להם כלים מעשיים בהם איתם יוכלו להמשיך לכתוב גם בעתיד.




מהלך הלימודים
ניתן ללמוד כתיבה במקומות שונים וכל מקום מתייחס למקצוע בצורה אחרת. ישנם אנשים אשר לוקחים קורס בכתיבה או קורס קופירייטינג יחד ובכך הם חשים שסיימו את לימודיהם והם מוכנים לצאת לעולם ולחלוק את הידע והרעיונות שלהם. ישנם מקומות אשר לימודי הכתיבה בהם נמשכים על פני מספר שנים ולימודים אלו מתאימים לכל מי שרוצה להתמקצע, לכתוב ספר או תסריט ומעוניין גם שיהיה לו תיק עבודות מרשים.

לאחר הלימודים
לאחר הלימודים יש לבוגרים תיק עבודות שניתן לפרסם אותו ולהציג אותו למקומות השונים. למשל, אלו שרוצים להשתלב בעולם העיתונאי יוכלו להציג כתבות שכבר הכינו ולהתקבל לכתיבה בעיתונות המודפסת או בעיתונות הווירטואלית. כמובן שניתן גם להשתלב בעולם התאטרון או לכתוב ספר ולגשת להוצאות ספרים שישקיעו בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה