יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

לוחיות מתכת



לוחיות מתכת אלו לוחיות עשויות מתכת שיכולות לשמש לצרכים שונים ומגוונים. בין השימושים של הלוחיות אנו רואים שימוש לצורך מיתוג מוצרים, שלטים או לצרכים אישיים כמו למשל תעודות הוקרה שונות. הדומה בין כל לוחיות המתכת הוא שנדרשת טכנולוגיה ברמה גבוהה על מנת ליצור אותן. לוחיות מתכת יכולות להיות קטנות או גדולות וניתן לייצר אותן בחריטה על המתכת עצמה או על ידי הדבקה של מדבקה איכותית ועמידה שתחזיק מעמד על גבי הלוחיות לאורך שנים רבות. 


חריטה או הדבקה
את הלוחיות ניתן ליצור על ידי טכנולוגיה של חריטה או בשימוש במדבקות איכותיות ועמידות שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות מבלי להתנתק מהלוחיות או לדהות. לפי הצורך שלכם יוחלט יחד עם בית הדפוס האם תעדיפו לקבל את התוצר בשימוש בחריטה או בהדבקה. לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות ובית הדפוס יוכל לסייע לכם בכל שאלה ולהתאים את הטכנולוגיה יחד איתכם. אתם יכולים לשאול את כל השאלות ובית הדפוס ישמח מאד לענות עליהן כשהמטרה שלכם ושל בית הדפוס היא זהה, ליצור לוחיות מתכת איכותיות ומרשימות.

התאמה למוצר
ההתאמה למוצר משתנה בהתאם לצורך ולתקציב שלכם. כמובן, אם יש לכם צורך בלוחיות מורכבות מאד ההתייחסות תהיה שונה מאשר לוחיות פשוטות. בכל מקרה, בית הדפוס יוכל לבצע עבורכם לוחיות מתכת ואתם תוכלו ליהנות משדרוג המוצר שלכם ויצירת מיתוג לעסק עצמו.

פרטים על גבי לוחיות מתכת
על גבי לוחיות מתכת ניתן לבצע עבודות שונות בחריטה או בהדבקה. אתם יכולים להחליט מה יהיה על הלוחיות כמו למשל האם תרצו רק את הלוגו שלכם, שם העסק, משפט כלשהו או אולי תרצו לחרוט או להטביע ברקוד על גבי הלוחיות, כל מה שתרצו ובכל גודל יוכל לספק בית הדפוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה