יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

משקפי ראייה



כל מי שמרכיב משקפי ראייה יודע כי את המשקפיים יש להתאים על ידי אופטומטריסט מוסמך. האופטומטריסט יבצע בדיקת ראייה, יתאים לכם את המספר הדרוש של המשקפיים ולאחר מכן תוכלו לבחור את הדגם האהוב עליכם ולחכות מספר ימים שיתאימו את העדשות למשקפיים עצמם. כיוון שכל משקפי ראייה מעוצבים בצורה שונה, יש צורך להתאים את העדשות באופן מיוחד.




בדיקת ראייה
אם יש לכם חשש שאתם לא רואים כמו שפעם הייתם רואים או אם יש לכם תחושה כי המשקפיים שלכם לא מתאימות לכם, כדאי שתעברו בדיקת ראייה. את הבדיקה יבצע אופטומטריסט מוסמך אשר עבר הכשרה לביצוע הבדיקות. בכל מקרה של החלפת משקפי ראייה עליכם לבצע שוב בדיקה כדי לבחון שאין שינוי במספר שלכם.

בחירת משקפי ראייה
ישנו שפע גדול מאד של עיצובי משקפי ראייה ולשמחתכם תוכלו לבחור ברוב הדגמים הקיימים (אם יש לכם מספר גדול מאד או שאתם זקוקים לעדשות מיוחדות יכול להיות שלא תוכלו לבחור בכל דגם שתרצו והמבחר יהיה טיפה מצומצם). הדגמים החדשים יוצאים מידי שנה ומציעים לכם להתחדש ולשמור על מראה אופנתי שמתאים לאופי שלכם ולמראה הכללי אותו תרצו להשיג.

התאמת העדשות
האופטומטריסט יודע כיצד להתאים בין המשקפיים שבחרתם לבין העדשות הנדרשות לכם. כיוון שיש להתאים לכל אחד את המספר המסוים שלו, פעולת הכנת המשקפיים יכולה לקחת מספר ימים. בעבר, פעולת התאמת העדשות לקחה זמן רב ואפילו שבועות, אך היום אתם יכולים ליהנות ממשקפיים חדשות שמתאימות לכם ולמצב הראייה שלכם תוך ימים בודדים. אם יש לכם מספר גדול תוכלו לבחור גם בסוג העדשה שמתאימה לכם כיוון שהיום ישנן עדשות דקות יותר מבעבר ועליכם לבחור כמה חשוב לכם שהעדשות יהיו כאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה