יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

תויות מתכת



ייצור תויות מתכת מיועד לשימושים שונים כשהדומה לכולם הוא הרצון לייצר על גבי המתכת הטבעה או הדפסה שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות. ניתן לבצע תויות מתכת ממשטחי מתכת שונים כשהחומר הפופולרי ביותר לשימוש הוא האלומניום שעמיד גם בפני קורוזיה. התויות אשר מיוצרות מחזיקות מעמד לאורך שנים רבות והן יכולות לעמוד בפני מפגעי מזג האוויר השונים, להתמודד עם חומרי תעשייה וחומרי ניקוי.

מה ניתן ליצור?
ישנם שימושים שונים המצריכים תויות מתכת ובכל מקרה מדובר על תויות עמידות מאד גם בתנאים קיצוניים כמו גם מול חומצות. בין היתר ניתן ליצור תויות לצורך הטבעות ברקודים, הטבעה של לוגו, אזהרות ועוד מגוון שימושים. 

 
תויות מתכת
נוסף ליצירת הכיתוב או ההטבעה של הגרפיקה על המתכת, ניתן גם לבחור לחתוך את התויות בצורה המבוקשת (אפשר לחתוך גם בצורה אמורפית), להוסיף חירור לתויות (שימושי מאד בתחום הביגוד), להוסיף ברקוד מוטבע ועוד. אם יש לכם צורך בתויות אשר יחזיקו מעמד לאורך שנים רבות ויתנו מראה מקצועי, כדאי שתבררו אודות בית דפוס שמקצועי בתחום.

בית דפוס
לא כל בית דפוס אשר יכול להדפיס ניירת וכרטיסי ביקור יכול גם לבצע תויות מתכת. התויות דורשות מכונות הדפסה מיוחדות, ידע וניסיון של שנים בתחום. בחירת בית הדפוס צריכה להתבצע לאחר שביררתם כי הוא יכול לספק לכם את מה שאתם צריכים ויכול להביא את הניסיון שלו למוצר שלכם.

התייעצות בעניין תויות מתכת
בית הדפוס המקצועי יכול לסייע לכם לבחור את הדרך הנכונה לכם ליצירת התויות. אם לבית הדפוס יש ניסיון כל שנשאר לכם לעשות הוא להגדיר את הרצונות והצרכים שלכם ולקבל מענה יעיל ומותאם למוצרים שאתם צריכים. בית דפוס שיודע להתאים לכם תויות מתכת הוא בית הדפוס האידאלי עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה