יום שבת, 3 בספטמבר 2016

כורסאות מעוצבות



כורסאות מעוצבות מסייעות לנו בשדרוג כלל חלל בו הן מוצבות

כורסאות מעוצבות הינן כורסאות בעלות מראה ייחודי, אשר אינו דומה למראה הכורסאות הפשוטות שאנו מכירים. כורסאות אלו מסייעות לנו בשיפור המראה הכללי של החלל בו הן מוצבות, וכן בעזרתן אנו יכולים להדגיש את הנושא העיצובי שבחרנו לאותו אזור בבית.

אז במה נבדלות הכורסאות זו מזו?
·       
חומרי הגלם: כאשר מעצבים כורסאות מעוצבות, עושים שימוש בחומרי גלם שונים מאלו אשר עושים בהם שימוש בכדי לעצב כורסא פשוטה, וחומרים מגוונים אלו משנים לא רק את מראה הכורסא, אלא גם את התחושה המתקבלת כאשר יושבים עליה, נוחותה, קשיחותה וכדומה. החומרים בהם עושים שימוש יכולים להיות חומרים מוכרים כגון עץ ועור, או חומרים מיוחדים יותר כגון מתכת, תחרה, זמש וכדומה.
·       
עיצוב הספה :כאמור, כורסאותמעוצבות הינן כורסאות בעלות מראה ייחודי ועיצוב בלתי נשכח, ולכן כל כורסא מסוג זה תהיה בעלת עיצוב שונה ומיוחד. העיצובים יכולים להיות עיצובים מודרניים בעלי קווים נקיים, או עיצובים רומנטיים יותר בעלי פיתוחים רבים. כמו כן, נעשה שימוש בחומרים שונים בכדי לשדרג את עיצוב הכורסא, כך שגם כורסאות בעלות קווים נקיים יכולות להיות ייחודיות בעזרת שימוש בחומרים שונים לשם עיצוב הכורסא.  
·       
סט או בנפרד: בעוד שכורסא מעוצבת אחת מספיקה בכדי לשדרג את מראה החלל בצורה משמעותית, לעיתים נעדיף לרכוש יותר מכורסא אחת לשם עיצוב החלל אותו אנו יוצרים. כאשר אנו עושים זאת, אנו צריכים לבחור האם לרכוש מספר כורסאות זהות, או מספר כורסאות שונות זו מזו אך כאלה אשר משתלבות היטב אחת עם השנייה. בין אם בחרנו באופציה הראשונה או השנייה, נוכל למצוא כורסאות מעוצבות אשר יעשו היטב את העבודה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה