יום שבת, 3 בספטמבר 2016

בריכה לגינה



ערך מוסף לגינה שלכם
הגינה היא מקום בבית שמשרה רוגע והנאה. שדרוג הגינה עם בריכה מאפשר לכם ליהנות מהגינה יותר מאשר בעבר. הבריכה היא מוקד בילוי מרכזי בבית שמאפשר לא רק הנאה של בני הבית אלא גם אירוח מהנה יותר עם ערך מוסף. הוספת בריכה לגינה אפשרית במרבית הגדלים של גינות, וגם עבור גינה קטנה יחסית ניתן להתקין בריכה יפה וכמובן גם עמוקה מספיק להנאה מרבית. 




בריכות לכל כיס
החשש המרכזי של רוב האנשים מפני התקנת בריכה הוא המחיר. חשוב לדעת שניתן להתקין בריכה לגינה בטווח רחב של מחירים, עיצובים ושיטות בנייה. קיימות בריכות זולות במיוחד שנקראות בריכות עמודים. אלו בנויות מיריעות מיוחדות שמונחות על גבי עמודים מחומר פלסטי. לבריכות אלו מראה תעשייתי אך הן פתרון מצוין למי שמוגבל מבחינה כספית. קיימים גם שני סוגים של בריכות שמאפשרות התקנה כמעט בכל גינה, עם מראה של בריכה מקצועית, כולל דק מסביב וכדומה. סוגים אלו הם בריכות מתועשות, שעשויות מלוחות מתכת עליהם יש יריעת PVC, ובריכות פיברגלס אשר מגיעות עם צורה מוכנה מראש. התקנת בריכה לגינה מסוגים אלו תאפשר לכם להשיג מראה יוקרתי עם בריכה שמחזיקה מעמד לאורך שנים.

בריכות בטון
בריכות בטון הינן בריכות יוקרתיות מאוד שעשויות משלד בטון חזק. זהו למעשה מבנה לכל דבר, אשר מצריך השקעה רבה בתכנון ובבנייה שלו. הבנייה של בריכה לגינה מבטון הינה יקרה יותר מסוגי הבריכות האחרים וגם תהליך בנייתה הוא מסובך יחסית. אולם, בסופו של דבר מתקבלת בריכה כמו בסרטים, אשר מצופה בציפויי שיש או קרמיקה דקורטיביים במיוחד. הבחירה בבריכת בטון צריכה להיות עבור בתים עם קרקע גדולה דיה ועמוקה דיה שמאפשרת את התקנת הבריכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה