יום שישי, 30 בספטמבר 2016

דלתות פנים מעוצבות



דלתות פנים מעוצבות

דלת פנים מעוצבת כראוי יכולה לשדרג כל חדר בביתך

תמו הימים בהם בחירת דלת התמקדה בהחלטה האם לבחור בצבע עץ בהיר או כהה. כיום, בין אם מדובר בדלת הפתיחה הפשוטה ביותר או בדלת הזזה לכיס משוכללת, לכל אחד אפשרות לבחור את העיצוב המתאים לו יותר, מגוון פשוט ואחיד על כל הדלת ועד להדפסים מתוחכמים וחומרים מסקרנים. קיימים מספר סוגי דלתות פנים מעוצבות מהן ניתן לבחור, ביניהן דלת פתיחה פשוטה, הנפתחת ברוב המקרים אל חלל החדר, ודלת נסתרת, המעוצבת בצורה זהה לקיר עליה היא מותקנת, ומנגנון אלומיניום נחבא מהעין מאפשר לה להשתלב בצורה מוחלטת בקיר. אופציה נוספת, שהופכת יותר ויותר נפוצה, היא דלת הזזה לכיס, שנבלעת בתוך חלל ייעודי עם פתיחתה.




כללי אצבע לעיצוב נכון של דלתות פנים

ראשית כל, לפני שנתחיל לגעת בדגמים שונים ועיצובים מגוונים, חשוב שנבחר איזה סוג דלת נרצה עבור כל חדר. דלת הנסתרת בקיר למשל, יכולה להיות שימושית לחדרי שירותים ביחידת ההורים, או עבור שטחי אחסון קטנים ברחבי הבית שלא נרצה למשוך אליהם יותר מדי תשומת לב. לעומתה, דלת הזזה לכיס יכולה להשתלב בצורה נפלאה במטבח, וליצור תחושה של הפרדה בינו לבין הסלון. הנועזים ביננו ירצו אף לשלב דלת כזאת, שיכולים להשתלב בה אזורי זכוכית קטנים ואטומים, בכניסה לחדר השינה. לאחר שווידאנו שסוג הדלת הוא הנכון ביותר עבורנו, נרצה לבדוק מהן המידות המתאימות לדלת, כולל כאשר היא פתוחה. דלת פתיחה רגילה, שלא תוכל להיפתח לאורך כל צירה מכיוון שחפצים שונים, כמו מיטה או ארון, יעצרו אותה, לא תהיה אופציה טובה בחדר המדובר.

באיזו חנות עלי לבחור לרכישת דלתות פנים מעוצבות?

כיום, קיימות מגוון חנויות שמספקות דלתות פנים מעוצבות בעיצובים שונים, לכל אחת סגנון משלה. מומלץ לעבור טרם ההגעה לחנות עצמה על הקטלוג, כדי להגיע לחנות בעלי ידע מתאים ולבחור בצורה ממוקדת ונכונה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה