יום שישי, 4 במאי 2012

נומרולוגיה


בחירת תחום עיסוק בעזרת נומרולוגיה
נומרולוגיה ובחירת קריירה
נומרולוגים טוענים כי ישנו קשר ישיר בין תאריך הלידה ושמו הפרטי של האדם לבין העדפותיו המקצועיות ותחומי העיסוק המתאימים לו. בחירה נכונה של תחום עיסוק תעניק לאדם חיים של הרמוניה ותחושת סיפוק. בחירה לא נכונה של תחום עיסוק עשויה להפוך את האדם לאומלל ומתוסכל. במקרים של התלבטות בין מספר תחומי לימודים ותחומי עיסוק ניתן לפנות אל נומרולוגיה לביצוע ניתוח מקצועי ובניית מפה נומרולוגית מקצועית. ניתוח נומרולוגי ראשוני ניתן לבצע בעזרת חיבור ספרות תאריך הלידה וספרות השם הפרטי ושם המשפחה של האדם. לאחר חיבור כל הספרות מתקבל מספר אחד אשר הוא המספר אשר מייצג את האדם. 

תכונות אופי של בני הספרה 1 

הספרה 1 מאפיינת אנשים בעלי דחף לביטוי עצמי ואגו גדול. אנשי הספרה 1 זקוקים לחיזוקי אגו רבים, הם מאפשרים לאגו שלהם להוביל אותם. הם אנשים מאוד תחרותיים, נמצאים ללא הרף בפעילות והשוואה עצמית להישגים של כל הסובבים אותם. עובדים אשר מאופיינים בספרה 1 הם עובדים מלאים במרץ, הם סוחפים אחריהם את המחלקה כולה ויוצרים אווירה שאפתנית ותחרותית. נומרולוגיה ממליצה לבני הספר 2 על תחומי העיסוק אשר עוסקים ביזמות אישית, מחלקות שיווק וניהול עסקים. 


תכונות אופי של בני הספרה 2

הספרה 2 מייצגת אנשים בעלי תכונות פסיביות. בני המספר 2 אינם מסוגלים לפעול לבדם, הם זקוקים ללא הרף לאישור הסביבה ולחברת אנשים טובים. אנשי מספר 2 הם חברי צוות מצוינים, הם נולדו לעבודת צוות ועבודה משותפת. קושי בקבלת החלטות וקושי בקבלת אחריות מרחיקים את אנשי הספרה 2 מעמדות של ניהול ומשרות אשר דורשות עצמה וקבלת החלטות. תחומי העיסוק המתאימים להם ביותר הם תחומים אשר מתמקדים בעבודה עם קהל, בני הספרה 2 מצליחים במיוחד בתחומי העבודה הסוציאלית, חינוך, שירות לקוחות ותמיכה. 

השפעת יום הלידה על בחירת הקריירה

פרט לשם הפרטי ותאריך הלידה מעניקה נומרולוגיה גם חשיבות לתאריך בו נולד האדם. אנשים אשר נולדים בתאריך ה-1 לחודש מאופיינים על פי נומרולוגיה בתכונות אופי דומיננטיות ומיוחדות. יום הלידה נקבע בהתאם לגורל, האדם עצמו אינו יכול להחליט מתי יוולד ולכוון את תאריך הלידה בהתאם למספרי נומרולוגיה או אסטרולוגיה. יום הלידה מבטא את התכונות האישיות של האדם ואת מידת השאפתנות וההישגיות שלו. בני ה-1 לחודש הם אנשים נמרצים ותחרותיים, הם תמיד שואפים להיות ראשונים ומובילים, נעים בין כיבוש לכיבוש ואינם יודעים שובע. הנולדים ב-1 לחודש הם אנשים מיוחדים בעלי כריזמה מיוחדת והמון אנרגיה של פעולה ויוזמה אישית לשנות, לעשות ולהשיג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה