יום שבת, 5 במאי 2012

מיסטיקנים און ליין


 שירותי מיסטיקנים און ליין

אסטרולוגיה און ליין

עולם האינטרנט פתח בפני המיסטיקנים והלקוחות אפשרות לקבל ייעוץ מיסטיקני ושירותי חיזוי עתידות, הסרת עין הרע ותקשור באמצעות רשת האינטרנט. מיסטיקנים און ליין מספקים שירותי ייעוץ ואבחון ראשוני. בניית מפה אסטרולוגית ניתן לבצע באמצעות רשת האינטרנט. לאחר הפנייה הראשונית יבקש המיסטיקן האסטרולוג מהלקוח לשלוח אליו פרטים אישיים ובאמצעות הפרטים הללו ירכיב המיסטיקן את המפה. שירותי מיסטיקנים און ליין הופכים את עולם המיסטיקה לזמין יותר בעבור קהל לקוחות עסוק. כל שיש לעשות כיום בכדי לקבל מפה אסטרולוגית חודשית או שבועית הוא לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני מספר פרטים אישיים אל המיסטיקן. פרט לפשטות התהליך ניתן למצוא באתר המיסטיקנים מידע רב אודות תחזיות אסטרולוגיות, שיטות תקשור, נומרולוגיה ועוד.

מיסטיקנים און ליין

מיסטיקנים און ליין – נומרולוגיה

פרט לאסטרולוגיה ניתן לקבל באמצעות שירות של מיסטיקנים און ליין גם ייעוץ נומרולוגי. מדע הנומרולוגיה מתבסס על נתונים מספריים וחישובים מתמטיים. בניית המפה וביצוע הניתוח אינם דורשים פגיעה פיזית בין האיש המקצוע והלקוח. ניתוח נומרולוגי ניתן לקבל כיום בצורה פשוטה ומהירה ברשת האינטרנט. בכל רחבי הרשת ניתן למצוא מיסטיקנים און ליין אשר יוכלו לבצע ניתוח נומרולוגי, ייעוץ התאמה זוגית, ייעוץ און ליין בתהליכי קבלת החלטות, ייעוץ להחלפת שם פרטי ועוד. הנומרולוגיה משמשת כבר אלפי שנים לחיזוי העתיד וקבלת החלטות. הנומרולוגיה מעניקה חשיבות רבה לשמו הפרטי של האדם ותאריך הלידה שלו. במקרים רבים שינוי השם עשוי להביא לשינוי גורלי והתחלה חדשה. 

מיסטיקנים און ליין – ניתוח חלומות

חלומות חוזרים מטרידים צעירים ומבוגרים בכל רחבי העולם. ספרי קבלה וספרי חכמה סינית עתיקה מעניקים חשיבות רבה למוטיבים ומסרים אשר מועברים אל האדם באמצעות חלומות. יש הטוענים כי החלום הוא אמצעי התקשורת של הנשמה עם האדם. בכדי לפענח את המסר יש להבין את משמעות החלום. את הניתוח המקצועי מבצע המיסטיקן באמצעות פעולות של תקשור וניתוח הסמלים המופיעים בחלום. תורת הקבלה מעניקה משמעות שונה לכל סמל וסיטואציה אשר מופיעים בחלום. באתרי האינטרנט של מיסטיקנים און ליין ניתן למצוא פירוט אודות משמעות הסמלים השונים. 


תקשור, אבחון והסרת עין

מיסטיקנים רבים מבצעים און ליין גם פעולות של תקשור, אבחון והסרת עין הרע. מתקשר טוב מסוגל לתקשר עם הנשמה גם כאשר הנשמה נמצאת רחוק ממנו. דוגמה לתקשור ממרחק ניתן לראות בתכניות רדיו ותכניות טלוויזיה בהן מתארחים מתקשרים. המתקשר ברדיו מצליח לטפל במאזינים ולגלות פרטים אישיים אודות מצבם הגופני ומצבם הנפשי. תקשור און ליין מעניק למטופלים אפשרות לקבל ייעוץ וסיוע בכל שעות היממה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה