יום שבת, 26 במאי 2012

צילום היריון


החוויה האינטימית של צילום היריון

תקופת ההיריון היא ללא ספק אחת התקופות המיוחדות ביותר אם לא המיוחדת ביותר בחייה של אישה. השינויים הרבים שהיא עוברת הן במישור הפיזי והן במישור הרגשי לא דומים לשום תקופה אחרת בחיים. אז למה שלא נתעד את זה בצורה מקצועית?

גם אם בחייך לא דגמנת, אין ספק שההיריון שלך הוא הזדמנות מרתקת להתנסות בחוויה של צילום מקצועי, באופן מאד פרסונלי. אין שום ספק כי צילום היריון שונה באופן מהותי מכל סט צילום אחר שאת אי פעם השתתפת או תשתתפי בו. חשוב לציין שבסופו של דבר התוצר הסופי נועד אך ורק עבורך, ואת מוזמנת לשמור אותו ואף לקבל אותו בכל צורה שרק תרצי. אז איך מתנהל הצילום בתקופת ההיריון?

לבוא עם מי שרוצים

חשוב מאד לדעת כי צילום היריון חייב להיות צילום שאת תרגישי נוח במהלכו. לכן, את יכולה להביא איתך לסט כל מי שאת רק רוצה. האנשים יוכלו להשתתף איתך בתוך צילום היריון או פשוט לספק תמיכה מורלית מהצד. האנשים הללו יכולים להיות כמובן בן הזוג, הילדים הגדולים יותר אם יש כאלה, אחות, אח, קרוב משפחה, או חברה טובה - כולם מוזמנים לבוא ולקחת איתך חלק בחוויה המיוחדת.



צילום היריון מתנהל ברגישות

חשוב מאד לדעת, שעל הסט עצמו, אין לך מה למהר או להילחץ. צילום היריון נעשה בקצב האישי שלך לחלוטין. ידוע כי עבור נשים רבות לוקח זמן עד שהן נפתחות, ולוקח להן קצת זמן להתרגל לרעיון של צילום היריון, בוודאי כשיש לו לעתים אופי מאד פרטי, אישי, ואף אינטימי. חשוב מאד לבחור בצלמת מקצועית, שתוכלי לתקשר איתה בצורה טובה, וכך תוכלי גם להיפתח מולה לאט לאט.

בסיום המזכרת היא נהדרת

אחרי שיסתיים הסט של צילום היריון, תוכלי תוך זמן קצר יחסית לקבל את התוצרים לידייך. התוצרים יוכלו להגיע בצורה של תמונות סטילס שתוכלי לשמור באלבום, ויגיעו גם כקבצים דיגיטליים, אותם תוכלי לשמור על המחשב האישי שלך, ואף להעלות לדף הפייסבוק שלך אם ברצונך לשתף חלק מהתמונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה