יום שלישי, 29 במאי 2012

פולריס


טרקטורונים של פולריס בישראל
אודות פולריס:

חברת פולריס היא חברה אמריקאית אשר מייצרת ומשווקת טרקטורונים וציוד רכיבת שטח בכל רחבי העולם. הטרקטורונים של פולריס נחשבים לכלי רכב מובילים ומבוקשים בתחום. בישראל ניתן לרכוש את הטרקטורונים בחנות הרשת וברשתות השיווק המובחרות. פרט לטרקטורונים ניתן לרכוש גם ציוד מגן, אביזרי לבוש, קסדות וחלקי חילוף של פולריס. 

בישראל פועלת קהילה גדולה של רוכבי שטח, בכל סוף שבוע ניתן לפגוש עשרות מטיילים צעירים ומבוגרים במסלולי רכיבת השטח באזור הצפון והדרום. הרוכבים המקצועיים נוהגים לרכוש טרקטורונים של חברת פולריס ולתחזק אותם באופן עצמאי, החובבנים נוהגים לשכור כלי רכב מתאימים בקיבוצים ובמרכזי רכיבת שטח סמוכים. 

מהו טרקטורון?

הטרקטורון הוא למעשה רכב שטח קטן, הכלי פותח בכדי לבצע עבודות חקלאות בשדות. הטרקטורונים משמשים חקלאים בקיבוצים ובשדות בכדי להגיע במהרה ממקום למקום. כיום משמשים הטרקטורונים החדישים והמהירים לרכיבת שטח וספורט אקסטרים. בעבר נסעו הטרקטורונים על 3 גלגלים, בהמשך פותחו טרקטורונים בעלי 4 גלגלים ו-6 גלגלים. 


פולריס

בכל נהיגה על טרקטורון יש להצטייד באביזרי מיגון מתאימים ורישיון נהיגה מתאים. נהיגת שטח מהירה או איטית ללא אביזרי גון מתאימים עשויה להסתיים בפציעות מורכבות. הנסיעה המהירה בשטח טומנת בחובה סכנה של התהפכות הכלי, הטרקטורונים של חברת פולריס מכילים מנגנונים מונעי התהפכות מיוחדים. 

סוגים של טרקטורונים בישראל

הטרקטורונים בישראל מחולקים ל-3 סוגים עיקריים : טרקטורונים לרכיבת ספורט, טרקטורונים לעבודות חקלאיות וטרקטורונים משולבים למטרות עבודה וספורט. טרקטורוני הספורט הם כלי רכב קלים ומהירים, כל טרקטורון מכיל מנוע חזק, אחיזת כביש טובה ומנגנוני בטיחות. 

חברת פולריס משווקת בישראל טרקטורוני ספורט מהירים ואיכותיים. טרקטורוני העבודה הם כלי רכב גדולים יותר, הדגש בכלי הוא על נשיאת משקל רב ועמידות, הכלים אינם מהירים במיוחד. הטרקטורונים המשולבים הם כלים אשר ניתן להשתמש בהם גם למטרות עבודה וגם לנסיעות בשטח. חשוב לציין כי הטרקטורונים המשולבים אינם מהווים חלופה לטרקטורוני הספורט. 

הנחיות בטיחות לנהיגה בטרקטורון פולריס 

נהיגה בטוחה על טרקטורון דורשת שימוש באמצעי בטיחות מתאימים , הכשרה מתאימה ורישיון נהיגה מתאים. כל רוכב שטח מחויב לחבוש קסדת בטיחות מתאימה ולחגור חגורת בטיחות. ישיבה בטוחה על הכלי דורשת את הנחת הרגליים משני צידי הכיסא. אין להעמיס על הכלי נוסעים נוספים ללא התקנת מושב מיוחד לנוסעים נוספים. את הנסיעה יש לבצע במסלולים מיוחדים לטרקטורונים, אין לבצע נסיעות שטח על כבישים סלולים. המהירות המקסימלית בה ניתן לרכב היא מהירות של 40 קמ"ש. כל נהג מחויב להחזיק ברישיון נהיגה בתוקף, צעירים יוכלו להוציא רישיון מתאים לטרקטורון גם ללא רישיון נהיגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה