יום שלישי, 29 במאי 2012

טיול מאורגן לסרילנקה


טיול מאורגן לסרילנקה – האי שבקצה הודו
לפני הרבה שנים סיפרו, כי אחד מהפקידים הבכירים של משרד ציבורי גדול נשלח לציילון. כששאלו את מנהל המשרד מדוע הוא נשלח לשם בכלל, הוא ענה כי יותר זול היה לשלוח את האיש לאי ציילון מאשר להביא לארץ את התה. את הבדיחה הזו היו מספרים על פקידי ההסתדרות שהיו שותים הרבה תה ולא עושים חוץ מזה הרבה. ציילון היא סרילנקה בשמה המודרני והיא האי הגדול השוכן לחופה הדרומי של הודו. כדי להגיע למקום קסום זה מומלץ לצאת עם טיול מאורגן לסרילנקה שיסדר לכם את החופשה בניחותה, מבלי שתצטרכו להתאמץ למצוא אתרים, למצוא תחבורה, מרכזי קניות ועוד.

טיול מאורגן לסרילנקה – לאן נוסעים בעצם?
סרילנקה משופעת בכל האטרקציות שניתן למצוא במזרח הרחוק אבל במקום מרוכז אחד. חופים לבנים המעוטרים בעצי קוקוס, מקדשים עתיקי יומין, שדות אורז ושדות תה וכן ערים פסטוראליות שבנויות בסגנון הקולוניאלי הבריטי ששלטו שם במשך כ 200 שנה. בסרילנקה כמות גדולה של שמורות טבע שבהן נמצאים ונשמרים  כמה מן הצמחים הנדירים בעולם. האתר המפורסם באי הוא מקדש דמבולה שבו עשרות פסלי בודהה בסגנונות שונים וכן העיר נוורה-אלייה שנמצאת במקום הגבוה בעיר ושלידה משתרעים מטעי התה המפורסמים של האי.
טיול מאורגן לסרילנקה


למה טיול מאורגן לסרילנקה?

טיול מאורגן לסרילנקה הוא טיול מיוחד במינו והיתרונות שלו על פני טיול אישי גלויים לעין. אם אתם בעלי תקציב ידוע וזמן מוגבל ואתם מעוניינים לחוות את האי הנפלא הזה במשך כמה ימים קסומים אין דרך אחרת לעשות זאת מלבד טיול מאורגן לסרילנקה. טיול מאורגן פוטר אתכם מכל המנהלות של טיול ומרכז עבורכם את כל המקומות החשובים והיפים שתרצו לראות במקום.
טיול מאורגן לסרילנקה – כולל מדריך בעברית
בנוסף לכל הייתרונות שיש לטיול מאורגן, טיול מאורגן לסרילנקה כולל מדריך שטח בעברית שיוכל להסביר לכם את כל הדרוש הסבר ולענות על כל שאלותיכם בשפה העברית. מדובר על שירות נוח ויעיל, המאפשר לכם ליהנות בצורה מושלמת הן מהשהייה במקום הקסום הזה והן משירות בשפה המוכרת לכולנו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה