יום שני, 11 במאי 2015

הפניקס שירות לקוחות



פתרונות פנסיה דרך שירות הלקוחות של הפניקס
מוקד שירות הלקוחות של הפניקס מעמיד מגוון רחב של פתרונות פנסיה. פוליסות חיסכון מאפשרות ללקוחות פרטיים לצאת לפנסיה בראש שקט, מבלי להוריד את רמת החיים או להיפגע מבחינה כלכלית ופיננסית. מוקד שירות הלקוחות של חברת פניקס מספק מידע על פוליסות חיסכון המיועדות להשקעות הון פרטי. הפוליסות מתאימות לכל טווח זמן ומטרה והן כוללות הפקדות חודשיות או חד פעמיות. פתרונות פנסיה דרך שירות הלקוחות של הפניקס מתאימים גם ללקוחות עסקיים או בעלי חברות.

מבחינת ביטוח מנהלים, לחברת הפניקס שירות לקוחות המספק מידע על ביטוח פנסיוני של עובדים שכירים בפוליסות לביטוח חיים. מדובר על פוליסת ביטוח המיועדת למנהלים ועובדים שרוצים ליהנות מהטבות וזכויות מס. יש גם אפשרות לתאם דרך מוקד שירות הלקוחות פגישה עם יועצי השקעות. חברת הפניקס מנהלת קופות גמל, קרנות השתלמות וקופה מרכזית לפיצויים והיא פעילה מאוד בשוק ההון הישראלי.

למה לפנות למוקד שירות הלקוחות של הפניקס?
יש הרבה יתרונות בפנייה מסודרת ומרוכזת למוקד שירות הלקוחות של הפניקס. ראשית, נציגי המוקד מוסמכים לספק מידע אמין ולכן הם יכולים לחסוך זמן והוצאות. דרך המוקד ניתן לברר על פתרונות פנסיה ולבקש התאמה אישית של פוליסת ביטוח. שנית, המוקד אינו מחייב את הלקוח בביצוע פעולות. יש הרבה לקוחות המשלבים את המידע דרך המוקד עם הכלים המופיעים באתר האינטרנט של חברת הפניקס.

כל לקוח פרטי ועסקי צריך לשמור על הזכויות שלו ולחשוב על העתיד. זו הדרך היחידה למנוע עוגמת נפש ולהרחיב את סל השירותים. במוקדי שירות הלקוחות של חברות הביטוח מבינים זאת ומפעילים מגוון אמצעים מתקדמים. דרך החברות ניתן לבצע פעולות בזמן אמת, לערוך שינויים בפוליסת הביטוח ולעדכן פרטים אישיים או אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה