יום שישי, 8 במאי 2015

מה זה פתיחת מזל?


להשפיע לטובה על החיים שלנו
החיים הם עסק מסובך ומתיש, שלפעמים תופס תפניות שאנחנו מרגישים שהם תוצאה של מזל רע, וקשה לנו להתמודד איתם. באופן כללי – כולנו היינו שמחים ביותר מזל בחיינו האישיים, בכל נושא שחסר לנו בו דבר מה – פרנסה, אהבה וכל נושא אחר. חשוב להבין שבעולם הרוחני, במיוחד זה היהודי, המזל שלנו הוא מונח ממשי שמושפע מהאנרגיה שאופפת אותנו. אנרגיה זו מושפעת ממעשינו ותחושותינו, כמו גם מתחושות הסביבה שלנו כלפינו. והדבר החשוב יותר – באמצעות כתבים יהודיים ניתן להשפיע עליה ולתת לעצמנו דחיפה – וזהו התהליך שנקרא פתיחת מזל.

ממוקד – בפרנסה, זוגיות או בכל נושא אחר
פתיחת מזל היא תהליך לא מסובך, שברגע שנבין את חשיבותו הרוחנית והממשית לחיינו נבין שעלינו להקפיד עליו. את פתיחת המזל ניתן לבצע בצורה כללית על חיינו – וניתן גם למקד אותה בתחומים ספציפיים בהם אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים את הדחיפה הקטנה במזל שלנו – פרנסה וזוגיות הם הנושאים השכיחים ביותר בתחום זה.


קצת הסבר על התהליך והאפשרויות השונות לביצועו
אין דרך אחת נכונה ומוחלטת לבצע פתיחת מזל, אך בין כל הדרכים הנכונות יש מכנה משותף בולט. המכנה המשותף הזה הוא שימוש בכתבי הקודש ובמקורות היהודיים, בשילוב עם פרטים אישיים של האדם שמעוניין לבצע פתיחת מזל. הדרך הטובה ביותר להמחיש זאת היא באמצעות השם הפרטי – שהוא גם שם הנשמה שלנו. את השם הפרטי מפרקים לאותיותיו, ולכל אות קוראים את החלק שלה (8 פסוקים) בספר תהלים פרק קי"ט. בנוסף, ניתן גם למצוא את הפסוק המתאים לשם שלנו. אגב, לא מדובר רק בשמות – פתיחת המזל יכולה גם להתבצע על סמך יום הלידה שלנו, חודש הלידה שלנו ופרטים נוספים מחיינו. בכל מקרה – מדובר בתהליך פשוט והכרחי להצלחתנו ושלוותנו בחיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה