יום שישי, 8 במאי 2015

איי אופטיק



הסדר קופות חולים עם איי אופטיק
מומלץ לתאם שירותי בדיקת ראייה ושירותים נוספים של איי אופטיק דרך קופות החולים. יש מגוון רחב של הסדרים העומדים לרשות הלקוחות. מטרת ההסדרים היא בשלב הראשון לחסוך בהוצאות על בדיקות ראיה, אך בשלב השני גם להבטיח שיתוף פעולה של נציגי איי אופטיק עם אופטומטריסטים, רופאי עיניים ומנתחים מומחים. באמצעות הסדר עם קופות החולים יכולים לקוחות איי אופטיק לקבל הנחות על משקפי שמש, עדשות מגע, תמיסות, משקפי ראייה, עדשות מולטיפוקל ועוד.

הטיפ החשוב ביותר הוא לקבל מידע מנציגי קופות החולים לפני שפונים לסניפים. מי שמקבל הפניה לבדיקת ראיה מסוימת יכול לברר מול הקבלה על איזה הסדר מדובר, מה משמעותו מבחינת מחירים והאם ניתן להביא אותו לידי ביטוי בסניפים שונים. קרבה גיאוגרפית של הסניף למקום המגורים של הלקוח לא תמיד רלוונטית. לפעמים עדיף להשקיע בנסיעה לסניף מסוים על מנת לנצל הסדר של קופות החולים.




האם הסדר עם קופות החולים מבטיח אחריות?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, הסדר של קופות החולים עם רשתות אופטיקה מסוימות אינו מבטיח אחריות. קופת החולים לא אחראית על השירות הניתן בסניפים והיא גם מציינת זאת מראש. תפקידה היחיד של קופות החולים הוא לסבסד את השירות הניתן ללקוח. במילים אחרות, ההסדר הוא בעיקר בעל משמעות כלכלית. זו הסיבה שכדאי לתת אמון רק בסניפים מוכרים ואמינים. 

הסדר של קופות החולים עם סניפי איי אופטיק מספק שורה ארוכה של יתרונות. הבדיקות נעשות בחדרים חדשים ועם ציוד משוכלל, נציגי השירות מכירים היטב את צרכי הלקוח ויש מגוון רחב של פתרונות ראיה לכל הגילאים. בסניפי איי אופטיק מפעילים הסדרים עם קופות חולים שונות ומציעים מוצרים ברמה הגבוהה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה