יום שישי, 8 במאי 2015

קורס צילום תל אביב



נושאי לימוד בולטים בקורס צילום תל אביב
קורס צילום תל אביב כולל מגוון רחב של נושאי לימוד. קצרה היריעה מלהכיל את כל הנושאים עליהם לומדים הסטודנטים, אולם כדאי לשים את האצבע על תחומי הידע העיקריים. ראשית, מטרת הקורס היא לשלב בין ההיבט התיאורטי לבין הניסיון המעשי. השילוב בא לידי ביטוי ביציאה לשטח ובניצול המבנה הייחודי של תל אביב. 

המפגשים הראשונים של קורס צילום תל אביב כוללים היכרות אישית ומעבר על יסודות הצילום. לאחר מכן לומדים על טכנולוגיה של הצילום, על מושגים כמו צמצם ומהירות ועל צילומי חוץ. אלו השיעורים המקנים את הבסיס ליציאה לשטח. המפגשים של יציאה לשטח נערכים במקומות שונים כמו חוף הים של תל אביב, מרכזי הקניות, נתיבי התחבורה וכן הלאה. בנוסף, במפגשים הבאים לומדים סטודנטים של קורס צילום תל אביב על מדידות אור, חשיפות מתקדמות וצילומי לילה.



חשיבות הביקורת במהלך קורס צילום
קורס צילום תל אביב מוכיח עד כמה חשוב לקבל ביקורת עמיתים. מלבד הביקורת המקובלת של המרצים ואנשי המקצוע, ביקורת עמיתים מייצרת אחידות וחושפת את הסטודנטים להשפעות חדשות. החשיבות של הביקורת בולטת דווקא בגלל הצבעוניות של תל אביב. זו עיר בה קל מאוד ללכת לאיבוד ולוותר על חדות. צילום לא חד אינו מביא לידי ביטוי את יכולות הסטודנט והוא עלול לפגום בתוצאה הסופית.

בשורה התחתונה, נושאי הלימוד הבולטים של קורס צילום חייבים להביא בחשבון את מאפייני העיר ואת הייחודיות שלה בהשוואה למקומות אחרים. העיר המרכזית בישראל לא נחה לרגע ומי שבוחר קורס צילום תל אביב יכול ליהנות מכך. בתל אביב יש בכל רגע נתון אלפי מושאי צילום אטרקטיביים, העומדים בשורה אחת עם הערים הסואנות ביותר בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה