יום שני, 11 במאי 2015

משמעותה של אבן מזל



הקשר הגדול שמובע דרך אבן מזל
יש תחומים רבים בחיינו, שאולי נראים נפרדים, אבל בעצם - יש ביניהם קשר חזק מאד. דוגמה טובה מאד לשני תחומים שבעצם קושרים אחד לשני, היא האסטרולוגיה, שקשורה מאד לתורת הקריסטלים. הקשר הזה, מובע דרך מה שאנו קוראים אבן מזל. בעצם, מדובר על קריסטלים מיוחדים, אשר משמשים בתור אבן מזל. כלומר - לכל מזל, יש את הקריסטל או הקריסטלים שלו, אשר מייחדים אותו.

מה זה אומר שיש אבן מיוחדת?
מה בעצם המשמעות של אבן מזל? אם למשל למזל סרטן יש אבן משלו, זה אומר שלמזל תאומים אסור לענוד אותה? לא בדיוק. ראוי לדייק כי אבן מזל היא בעיקר בעלת השפעה חיובית מאד על בן המזל הרלוונטי שעונד אותה, אולם לרוב - לא תהיה לה השפעה שלילית על בני מזל אחרים - אלא שפשוט על בני המזל, היא תשפיע בצורה טובה יותר לחיוב. אם ניקח את אבן הפנינה, הרי שזו מזוהה בעיקר עם מזל סרטן. נכון שנשים רבות אוהבות להתהדר בפנינים, אבל אם את אישה בת מזל סרטן, הרי שמדובר על אבן מזל, ולכן הפנינה תהיה עם השפעה טובה יותר - היא תעזור לך להתגבר מול מכשולים שונים בחיים, ותיתן לך כוח להמשך.

האם יש רק אבן אחת לכל מזל?
למרות שיש 12 מזלות שונים, הרי שיש יותר אבני מזל בעצם. מדוע? משום שלכל מזל, אין רק אבן מזל אחת, אלא ברוב המקרים, יש לו שני אבני מזל. כמו כן יש מקרים שבהם אבן מזל אחת תהיה יעילה עבור שני מזלות - בעיקר אם לאותם מזלות יש גם את אותו גרם שמיים שאחראי עליהם. אם אתם מתלבטים באשר לאבן מזל כזו או אחרת, אפשר כמובן לפנות למומחים בתחום הקריסטלים והאסטרולוגיה, והם יעזרו לכם לבחור באבן המזל הטובה ביותר עבורכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה