יום ראשון, 14 ביוני 2015

התקפת אתרים



האינטרנט הופך להיות החלק המשמעותי ביותר בחיים של רבים מאתנו

שגרת היום יום של כל אחד ואחת מאתנו היא שגרה שהשימוש באינטרנט בה הופך למשמעותי ביותר. אנחנו קמים בבוקר ומתעדכנים באתרי החדשות השונים, מסתכלים ומעדכנים בפרטים אישיים ובשגרת חיינו באתרים כמו פייסבוק וטוויטר, עובדים במשרדים המחוברים לאינטרנט ובמקרים רבים גם משתמשים באינטרנט לניהול עסקינו השונים מרמת הלקוח ועד רמת המנהל הבכיר, ובאופן כללי תלויים במידה רבה באינטרנט גם בשביל התחביבים ושעות הפנאי שלנו. ניתן להבין, אם כן, שמדובר בחלק משמעותי בחיינו – אבל גם בחלק שטומן סכנה של התקפת אתרים.

הסכנה העיקרית באינטרנט למשתמשים ולבעלי אתרים כאחד היא התקפת אתרים

לפני יותר משנה, האקרים אנונימיים ממדינות מוסלמיות פרצו לאתרים ישראליים שונים ופרסמו דרך האתרים הללו פרטי כרטיסי אשראי של אלפי ישראלים. זוהי צורה אחת שבה התקפת אתרים יכולה להיות סיכון משמעותי על שגרת החיים התקינה שלנו במאה ה-21. ביטויים שונים שבהם התקפת אתרים יכולה לסכן אותנו הם אפילו בפריצה לחשבון הבנק, בהחדרת מסרים עוינים או בפריצה לתשתיות חיוניות ברמת לאומית. הסכנה הזו היא סכנה שאנחנו צריכים להיערך אליה, בוודאי אם אנחנו מנהלים עסק או שירות דרך אתר אינטרנט.

לאבטח את האתר בצורה האיכותית ביותר ולישון בראש שקט בלי חשש מהתקפת אתרים

הגנה מפני התקפת אתרים היא צורך חיוני וחשוב בשביל להצליח להבטיח לנו וללקוחות שלנו את הגלישה הבטוחה והנוחה ביותר בלי חשש מפריצה לפרטים אישיים וחיוניים שלהם. אנחנו עושים זאת, ראשית כל, כשאנחנו מתנהלים בחכמה עם הפרטים שאנחנו מכניסים לרשת כאנשים פרטיים. בנוסף לכך, כמנהלים וכבעלי עסק אנחנו צריכים להשתמש במיטב המשאבים של אבטחת המידע וההגנה מפני לוחמה וטרור קיברנטי, וכך נבטיח לעצמנו את השינה הרגועה בלילה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה