יום רביעי, 3 ביוני 2015

פרמטרים המשפיעים על ארונות הזזה מחיר



יש כמה פרמטרים בולטים המשפיעים על ארונות הזזה מחיר. פערי המחירים עשויים להגיע לעשרות אחוזים, אך הם לא תלויים רק ביצרן או בהבדלים בין מבצעים והטבות. המחירים נקבעים קודם כל על פי החומר ממנו עשוי הארון. ככל שהחומר יותר איכותי, נדיר או משובח, כך צפוי המחיר של הארון לעלות. אפשר לדוגמא לראות הבדלי מחירים של אלפי שקלים בין ארונות הזזה המיוצרים ממלמין יצוק לבין ארונות המיוצרים מחומרי גלם כמו MDF, סנדוויץ' או עץ מלא. לכל מרכיב יש יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר לפני שמשווים מחירים או בוחרים פתרונות אחסון.


פרמטר נוסף ולא פחות משמעותי המשפיע על ארונות הזזה מחיר הוא העיצוב. אפשר לעצב את הארון לפי צרכי הלקוח או לבחור דגם המופיע בתוך קטלוג סגור. העיצוב קובע את מידת ההשקעה בארון, את שעות העבודה של אנשי המקצוע ואת ההתאמה לחדר, לבית או למשרד. גם כאן מומלץ להשקיע לפחות כמה ימים בהגדרת סדר עדיפויות. 

ארונות הזזה מחיר עם תוספות
יש הרבה תוספות המשפיעות על ארונות הזזה מחיר. כמות התוספות נקבעת לפי הצרכים שלכם, התקציב העומד לרשות הלקוח וההמלצות של אנשי מקצוע ומעצבי פנים. השאיפה היא להשתמש בתוספות כדי לשלב בין יתרונות פונקציונאליים ואסתטיים. תוספות אפשריות יכולות להיות לדוגמא מגירות פנימיות, במת מגירות או שדרוג תחתית באמצעות רגלי ניקל. הדרישות מהארון משתנות בין הלקוחות והן קובעות את המחיר ואת שביעות הרצון.

בארונות הזזה מחיר לא תמיד מעיד על איכות. כדאי להשוות בין יצרני ארונות ולבדוק היטב את המפרט והמידות. יש לשים לב לחומרים מהם מייצרים את הארון ולבקש לראות דוגמאות שונות של פתרונות אחסון בתוך אולם התצוגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה