יום שני, 1 ביוני 2015

שירות למעליות



שירות למעליות לטובת שיפוץ ושדרוג

דיירי בניין עם מעלית יכולים לבצע עבודות שירות הכוללות שיפוץ ושדרוג. עבודות מן הסוג הזה מבוצעות על ידי אנשי מקצוע עם הכשרה והסמכה. שירות למעליות מציע מגוון רחב של יתרונות עבור הלקוח. ראשית, השירות משדרג את המעלית וכך מעלה את ערך הנכס. זו השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך וניתן להשתמש בה גם בבנייני משרדים. שנית, מטרת השירות היא להעלות את רמת הבטיחות. מעלית שאינה משודרגת או משופצת עלולה לסבול מבלאי ושחיקה ואף לגרום נזקים בלתי הפיכים.
בלאי והתיישנות נוצרים במעליות שלא מקבלות שירותי תחזוקה בזמן. מומלץ ליצור קשר עם חברה העוסקת בתחום של שירות למעליות ולקבל הצעת מחיר מסודרת. נציגי החברה יכולים להגיע כדי לבחון את מצב המעלית ולבדוק מה דורש חידוש, החלפה, שיפוץ או שדרוג. לאחר מכן משווים בין העדפות ותקציב הלקוח לבין דרישות משרד העבודה והתקן הישראלי. כל העבודות מבוצעות בכפוף לתווי התקן המקובלים וכללי הבטיחות בארץ ובעולם.




הבדלים בין שיפוץ טכני ודקורטיבי

יש שני סוגים עיקריים של שיפוצים המבוצעים במסגרת שירות למעליות. הסוג הראשון הוא שיפוץ טכני ואותו מבצעים כדי לשפר את פעילות המעלית. השיפוץ מבוצע על ידי החלפת רכיבים ומערכות שונות בתוך המעלית ובסביבתה. שיפוץ טכני כולל לדוגמא החלפת לוח פיקוד, החלפת דלתות תו וחוץ וגם החלפת לחצנים. במסגרת שיפוץ של שירות למעליות ניתן להתקין מערכת האצה והאטה או לשפץ את המנוע.
סוג שני ולא פחות חשוב של שירות למעליות כולל שיפוץ דקורטיבי. כאן הדגש הוא על עבודות אסתטיות, המשדרגות את המעלית ומנעימות את השהות בתוכה. שיפוץ דקורטיבי כולל בין היתר חידוש רצפות, התקנת פנלים, צביעה והחלפת משקופים וגם ציפוי תאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה