יום רביעי, 3 ביוני 2015

מיקרוסוקופ לילדים ובני נוער



מי שמחפש אחר מתנה מקורית לילדים ובני נוער יכול להתעניין ברכישת מיקרוסוקופ. זהו מכשיר אידיאלי לשימוש ביתי ויש לו הרבה יתרונות. מיקרוסוקופ לילדים מאפשר להם לחקור את החפצים הרגילים והעולם הנמצא סביבם. הוא מרחיב את אופקיהם של ילדים בכל הגילאים ומתאים גם לבני נוער שמעולם לא התנסו בפעילות מדעית. במהדורת חובבים של מיקרוסוקופ אפשר לצרף עדשות מתחלפות, תאורה ייעודית, פינצטה, איזמל, כלי לאיסוף נוזלים בואקום, מבחנה ומכסה. מיקרוסקופ איכותי כולל זכוכית ריקה לשמירה וסימון דוגמיות והוא מבטיח ימים ארוכים של הנאה.

לרכישת מיקרוסוקופ לילדים בתור מתנה יש ערך מוסף חינוכי. ילדים שמשתמשים במכשיר מן הסוג הזה בוחנים באור חדש את המדע ואת הידע האנושי. הם יכולים להביא לידי ביטוי את תחומי העניין האישיים שלהם ולחקור כל דבר שמעניין אותם. לילדים יש רף סקרנות גבוה והם כל הזמן מתעניינים בדברים חדשים. מיקרוסוקופ מעניק להם תמיכה ומעודד אותם לגלות יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא.



איך משתמשים במיקרוסוקופ לילדים?
עוד יתרון של רכישת מיקרוסוקופ לילדים בתור מתנה הוא שלא צריך לדעת איך משתמשים בו. בסופו של דבר, מדובר על מכשיר אינטואיטיבי. הוא משמש להגדלה ויזואלית של כל סוגי העצמים הקטנים. המיקרוסקופ הנפוץ הנמצא בשימוש של ילדים ובני נוער הוא מכשיר אופטי המכיל עדשה אחת או יותר, שמצליח ליצור תמונה מוגדלת. התמונה היא תמיד של עצם המונח על משטח ויש גם דגמים משוכללים אחרים.

הורים לא צריכים לדאוג לפני רכישה של מיקרוסוקופ לילדים. ילדים בטווח רחב של גילאים ילמדו בתוך דקות ספורות איך להשתמש במכשיר וכיצד לנצל את היכולות שלו. הדבר החשוב הוא לתת להם את ארגז הכלים הנכון והטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה