יום שבת, 27 ביוני 2015

טיפול בפוליסה באמצעות עורך דין ביטוח חיים



עורך דין ביטוח חיים מתמחה בין היתר בטיפול בפוליסות של הלקוח. תפקידו לייצג את האינטרסים של הלקוח עוד לפני החתימה על פוליסה מסוימת, או לחילופין להציע עבורו שירותי ייעוץ משפטיים בתביעות נגד חברת הביטוח. עורך דין ביטוח חיים ברמה גבוהה בקיא בסעיפי החוק ומוסמך להמליץ על הסדרי פשרה. הנוכחות של עורך הדין בניהול משא ומתן חיונית לטובת טיפול בפוליסה והפקת התועלת מתוכה. 

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל פוליסות הביטוח מעניקות הגנה למבוטח ולבני משפחתו במקרה של אסון. ההבדלים בין הפוליסות יכולים להיות משמעותיים. פוליסת ביטוח חיים היא שם כולל למספר סוגי פוליסות, כאשר לרוב מדובר גם על ביטוח למשכנתאות. רוכשי דירות מחויבים על ידי הבנק לערוך ביטוח חיים למשכנתא כתנאי לקבלת המימון. במקרה בו הלווה הולך לעולמו, חברת הביטוח אמורה לשלם לבנק את יתרת ההלוואה. 



איך בוחרים פוליסת ביטוח חיים?
ההיצע הרחב של פוליסות ביטוח חיים מחייב מעורבות של אנשי מקצוע. כדאי לבחור היטב עם מי להתייעץ ולבדוק את הרקע המקצועי שלו. אפשר להשוות בין עורכי דין לפי המלצות של לקוחות קודמים, חברים ובני משפחה. כדאי לתאם פגישת היכרות לא מחייבת עם עורך דין ביטוח חיים ולא להתבייש לשאול אותו על הסמכה ותעודות. רצוי גם לוודא שמדובר על עורך דין ביטוח חיים עם התמחות ספציפית בתחום הרלוונטי. 

בסופו של דבר, אזרחים במדינה דמוקרטית צריכים לנצל את היתרונות של פוליסות ביטוח חיים ולהשתמש בהן. הדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות עורך דין ביטוח חיים. כדאי ליצור קשר עם עורך הדין כבר בשלבים הראשונים של השוואה בין פוליסות ביטוח, וגם במקרה של הגשת תביעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה