יום שבת, 27 ביוני 2015

ארונות לחדר שינה



ארונות לחדר שינה – לשלב בין נוחות ליופי
חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים בבית ואף על פי שאנחנו לרוב מבלים בו בשינה אין זה אומר שהוא לא צריך להתאים לצרכים שלנו. השינה של רובנו טובה יותר כשהחלל מסביבנו מתאים לנו, מסודר ונעים ולכן חשוב להתאים בין הארון בחדר לבין הנוחות שלנו. ארונות לחדר שינה יכולים להיות עם דלתות הזזה או דלתות שנפתחות למרכז החלל כאשר ההחלטה צריכה להתקבל בהתאם למקום עצמו ולנוחות האישית. חדרי שינה קטנים מחייבים ארונות לחדר שינה עם פתיחת דלתות לצדדים ובחדרי שינה גדולים ניתן להתפשר על הדלתות אם כי יש שיבחרו גם להם לתת תחושה של חלל גדול יותר.




חשיבות הארונות לשינה טובה
יש כאלה שאומרים שאנחנו "בסך הכול " ישנים בחדר השינה ולכן לא ממש משקיעים בעיצוב במקום. אך השינה היא הדלק שלנו ולכן היא חייבת להיות הכי טובה שאפשר. איכות השינה מושפעת מכמה פרמטרים ובניהם סוג המזרן, הניקיון של המקום וכמובן הסדר במקום. רבים מעידים על כך שחדר מבולגן גורם להם לחוסר שקט ולכן ישנה חשיבות גדולה מאד לבחירת ארונות לחדר שינה שעושים סדר בחלל.

תכנון הנוחות
ארונות לחדר שינה צריכים לשרת אותנו בדרך הטובה ביותר ולכן כדאי לתכנן אותם באופן נקודתי לחלל. כל חדר יכול לקבל ארון שמתאים למידות שלו כשכל שיש לעשות הוא לקבל החלטה היכן יוצב הארון ואלו דלתות יתאימו לו ביותר.

תכנון עיצובי
ארונות לחדר שינה לא חייבים להיות רק פריט שימושי, הם יכולים להיות גם חלק מהעיצוב של החלל. אנחנו יכולים לבקש שצבע הארון יתאים לנו באופן ספציפי, לשלב ידיות מיוחדות ואפילו לבחור את הטקסטורה של הדלתות כשהעיצוב של הארון משפיע על העיצוב של חדר השינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה