יום שבת, 27 ביוני 2015

טבעות אירוסין



 לא רק סוליטר
 
טבעות אירוסין קיימות במגוון רחב בימינו, הטבעת הקלאסית סוליטר עם היהלום הנוצץ במרכזה התפתחה עם השנים והיא לא היחידה הקיימת בשוק. לטבעת האירוסין הקלאסית נוספו שינויים והתפתחויות המציפות את השוק ומה שנשאר עלינו זה לבחור את הטבעת האידיאלית ולצאת לדרך!
הבחירה היא חשובה וגורלית במיוחד לעונדות הטבעת, טבעות אירוסין הן לא חד פעמיות וככל הנראה נשארות איתנו עוד עשרות שנים ומלוות אותנו בהמשך חיינו- הכרחי לעשות בחירה נכונה!

שלושת הסוגים שכל אחד צריך להכיר

טבעת הסוליטר הקלאסית שעברה התפתחויות ושינויים היא הבסיס של טבעות אירוסין שבאו אחריה.
טבעות טוויסט- אלה טבעות לנשים המעדיפות מראה מפותל ולא המראה הקלאסי, טבעת טוויסט מתפלת על האצבע ובמרכזה נמצא היהלום הקלאסי הנחשק.
טבעות פאווה- טבעות אלה משובצות ביהלומים רבים לכל אורך הטבעת ובמרכזה כמובן היהלום הקלאסי המרהיב, טבעות אלה בדרך כלל יקרות יותר ובעלות מראה עשיר.
טבעות עם יהלומי צד-חוץ מהיהלום המרכזי מצטרפות בנוסף יהלומי צד קטנים המשתלבים בצורה אלגנטית ויקרתית ונותנת לטבעת מראה רך ואלגנטי.

לקחת את הטבעת או לא?

החלטה לא שגרתית להציע לבחירת ליבך טבעת שונה מהטבעת הקלאסית, אך הפחד מהאכזבה של העונדת תמיד ברקע וההחלטה היא באמת חשובה אך אינה קריטית כי תמיד ניתן להחליף אך כמובן שנרצה לעשות את הבחירה המושלמת.
קודם כל ניתן להירגע.. סוגי טבעות אירוסין אומנם רבות אך ברובן הן מתבססות על טבעות אירוסין קלאסיות עם היהלום באמצע, תרגישו חופשי להיות יצירתיים ולהפתיע את הארוסה לעתיד עם אחת מטבעות האירוסין הלא שגרתיות. קלישאה שתמיד נעים לשמוע ולהרהר בה היא שתמיד האהבה מנצחת.. אך תמיד טוב להתר אותה עם יהולמים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה