יום שישי, 12 באוגוסט 2016

ניקיון דירות חדשות



מעבר לדירה חדשה כולל בתוכו שלל משימות וארגונים
פעם בכמה שנים רובנו עוברים את החוויה של מעבר דירה. מעבר דירה כולל בתוכו קצת יותר מהעברת כלל החפצים מדירה אחת לאחרת. לאחר שחיפשנו רבות, מצאנו את הדירה המתאימה וחתמנו על חוזה – העבודה רק מתחילה. קודם כל, עלינו לארוז את כלל החפצים שלנו בדירה הישנה. לאחר מכן לתאם הובלה, וביום המעבר להעביר את הדירה כולה. בין לבין, אנו צריכים לנקות ולצחצח את הדירה החדשה אליה אנו עתידים לעבור.




טיפים לניקיון דירות חדשות
ניקיון דירות חדשות הוא מעט שונה מניקיון דירות בהן מתגוררים אנשים. מצד אחד, לרוב הדירה ריקה כמעט לחלוטין מחפצים ורהיטים, כך שפעולת הניקיון קלה יותר. מצד שני, הדירה ככל הנראה תהיה מלוכלכת יותר. אם מדובר בדירה חדשה לחלוטין, היא כנראה תהיה מלאה באבק ולכלוך שנותר מאז שצוותי הבניה עזבו אותה. הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא לנקות את הדירה לפני שמעבירים את החפצים החדשים. הניקיון הראשוני חשוב מאוד, וכדאי לנצל את המצב בו הדירה עומדת ריקה וקל לנקות בצורה יסודית. הטיפ השני הוא כמובן למצוא תאריך בו ניתן להקדיש לפחות יום שלם לניקיונות. במידה ואתם מצליחים להקדיש יום או יומיים בהם הדירה עומדת ריקה – זה מצויין. הטיפ הבא יהיה להזהר עם חומרי הניקוי! שימו לב מדובר בדירה חדשה, עם ככל הנראה רצפה שונה, ובכלליות חומרים שונים. וודאו עם הקבלן או עם בעל הדירה הקודם מה הם חומרי הניקוי המתאימים.

ניקיון דירות חדשות באמצעות חברת ניקיון
ניקיון דירות חדשות הוא אכן משימה משמעותית. במידה ואין ברצונכם לנקות את הדירה בעצמכם, כדאי לפנות לחברה המתמחה בניקיון דירות חדשות. חברות המתמחות בניקיון דירות חדשות יתאמו איתכם את היום והתאריך וישלחו בעלי מקצוע אשר ינקו עבורכם את הדירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה