יום שישי, 12 באוגוסט 2016

החשיבות של הלוואה לסגירת המינוס



המינוס לוחץ עליכם בבנק? אתם לא לבד. לפני הנתונים של בנק ישראל, יותר ממחצית מהישראלים שיש להם חשבון בנק - נמצאים במינוס. זה יכול להיות מינוס קבוע של 100 ש"ח, וזה יכול להיות מינוס של 10,000 ש"ח - אבל מינוס זה מינוס, ויש עמלה שגובה לנו כסף כשאנו במינוס, והבנק פחות גמיש אתנו כשאנחנו במינוס. אז אם המינוס לא נסגר מה נעשה? אפשר כמובן ליטול הלוואה לסגירת המינוס - אבל יש לעשות זאת בזהירות. אז ממי ניקח הלוואה לסגירת המינוס ואיך היא תעזור לנו?




פונים למימון חוץ בנקאי
מומלץ בחום שלא לקחת הלוואה לסגירת המינוס מהבנק עצמו. כי בעצם זו אשליה - המינוס ייווצר מחדש מול הבנק כי מבחינתו אתם שוב בחוב כלפיו, אלא שהרישום הוא פשוט שונה וההחזר עליו משתנה. הוא גם יגביל אתכם עוד יותר בעקבות ההלוואה הזו, מה גם שלעתים הוא לא יסכים לתת לכם את ההלוואה הזו.
הפתרון הטוב ביותר, הוא לקחת הלוואה לסגירת המינוס מגורם שהוא חוץ בנקאי. מדוע? כי לגורם כזה אין את הקשר הישיר עם הבנק. הוא מעביר לכם את סכום ההלוואה לחשבון העו"ש ומבחינת הבנק - אתם כיסיתם לגמרי את המינוס. כעת, בעזרת הלוואה לסגירת המינוס אין לכם שום חוב לבנק. יש כעת חוב מול הגורם החוץ בנקאי - אבל אותו מחזירים לאורך זמן, כשכעת יש לכם את הגמישות של הבנק, אחרי שסגרתם את המינוס ומצבכם בחשבון השתפר פלאים. הגמישות הזו - מאפשרת לכם גם להחזיר את ההלוואה החדשה בקלות.

המפתח שלכם להצלחה
בעזרת הלוואה לסגירת המינוס אתם באמת יכולים לפתוח דף חדש מול הבנק ובחייכם - וזכרו כמובן לקחת הלוואה בסכום שאותו תוכלו גם להחזיר בקלות לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה