יום שישי, 12 באוגוסט 2016

ניקיון בתים ישנים



למה קשה יותר לנקות בתים ישנים מאשר בתים חדשים?
מי שגר בבית ישן יודע שמלאכת ניקיון הבית היא מלאכה קשה וגם לאחר שעות רבות של מאמץ הבית לא תמיד ירגיש מספיק נקי. זאת משום שבבתים ישנים רבים מתחילים תהליכים של עייפות החומר, בין אם מדובר ברצפות, אמבטיות, כיורים, ואסלות או בין אם מדובר בחומרים הבונים את הבית עצמו. אין מה לעשות, בתים ישנים ספגו וצברו לכלוך ומפגעים לאורך שנים רבות ולכן ברוב המקרים מצב הבית יהיה ירוד וניקיון בתים ישנים ייקח זמן רב ומאמץ. 




טיפים לשמירה על בתים ישנים
·         חדשו את צביעת הבית – במקרים רבים יצטבר אבק רב בבתים ישנים גם אם תנקו אבק פעמיים בשבוע. כדי להימנע מכך כדאי מידי פעם לחדש את סיוד ואת צבע הקירות בכדי למנוע אבק הנגרם מהתפוררות הצבע הישן על הקיר. בנוסף, במקרים בהם הצבע המצפה את האמבטיות והכיורים סדוק, ואינכם מעוניינים לשפץ ולהוציא כסף רב, ניתן לצבוע גם אותם ולשוות להם מראה חדש ונקי יותר.
·         נקו עובשים וירוקת – אחת הבעיות הקשות של ניקיון בתים ישנים היא הצטברות עובשים וירוקת בחדרי אמבטיה ועל קירות חיצוניים. ניתן לנקותם באמצעות חומרי ניקוי להסרת עובש ולמנוע את חזרתם באמצעות חידוש רובה במידת הצורך.
·         בצעו ניקיון אחד יסודי – במקרים רבים יש צורך בניקיון יסודי הכולל חומרי ניקוי חזקים ועבודה של צוות מנקים. אם ביכולתם לעשות זאת בעצמכם מה טוב, ובמידה ולא, שווה לברר בנוגע לחברה לניקיון בתים המתמחה בניקיון בתים ישנים.
אם תקפידו לנקות את ביתכם היטב הוא יישמר לאורך זמן
כאשר מנקים את הבית בצורה יסודית בכל ניקיון, ניקיון הבית נשמר לאורך זמן וכך גם המראה המטופח והנקי של הבית. ניקיון בתים ישנים אמנם מורכב יותר, אבל ניקיון יסודי ומקצועי יעזור לכם לשמור על הבית במצב תקין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה