יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

טיול בברצלונה - רקע כללי וקצר על העיר השנייה בגודלה והראשונה בחשיבותה בספרד



העיר ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד, עם מטרופולין שכולל קצת יותר מ-3 מיליון תושבים, אך בעיני רבים מדובר בעיר החשובה ביותר בספרד. העיר הזאת, שנמצאת במחוז קטלוניה שבצפון ספרד ומהווה למעשה את בירתו, היא עיר שכל כולה יצירת אומנות אחת גדולה, בזכות עבודות הארכיטקטורה הייחודית, כשהמפורסם ביוצרי ברצלונה הוא גאודי. מעבר לכך, מדובר גם בעיר מפורסמת מאוד בקבוצת הכדורגל שלה – ותרבות הספורט והכדורגל בברצלונה מהווה חלק מהותי מהדי-אן-איי של העיר המיוחדת הזאת. ואתם, שרוצים לתכנן טיול בברצלונה, רוצים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.




כמה אתרים שכדאי לכם להכיר כשאתם מתכננים טיול בברצלונה
כשמתכננים טיול בברצלונה, צריך להבין שהאתרים המוכרים והאהובים ביותר הם כאלה מסיבה מסוימת – באמת שמדובר בפלאי עולם ארכיטקטוניים שכדאי להכיר, כמו לדוגמה הסגראדה פמיליה – כנסייה עצומה שמהווה את אחד הסמלים המוכרים ביותר של ברצלונה, בעיצובו של גאודי. בניינים שונים בעיצובו של הארכיטקט הגאון הזה ניצבים ברחבי העיר כולה, ובהחלט ניתן גם לבחור באפשרויות של סיורים בעקבות גאודי. אי אפשר לדבר על טיול בברצלונה בלי לדבר על כדורגל, והקמפ נואו הוא אתר אהוב במיוחד לטיול גם עבור מי שלא אוהב כדורגל ולא אוהד את הקבוצה העירונית.

תתכוננו היטב ותתכננו היטב את הטיול שלכם בברצלונה, באמצעות שירות מקצועי בתחום
טיול בברצלונה יכול וצריך לשלב הכל – היסטוריה, יופי, ארכיטקטורה, מוזיאונים, כדורגל, בילויים ושופינג. בהחלט ניתן לשלב את כל האלמנטים האלה בטיול איכותי ואפילו לא ארוך במיוחד – ורק צריך לתכנן אותו היטב ולהתכונן אליו היטב, בדרך כלל עם שירות מקצועי שמתמחה בדיוק בכך – תכנון טיולים בספרד כולה ובברצלונה בפרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה