יום שבת, 1 באוקטובר 2016

קייטרינג לשבת חתן מחירים



קייטרינג לשבת חתן מחירים

שבת החתן – חלק בלתי נפרד מכל אירוע חתונה בימינו

אירוע שבת חתן הוא, כפי שידוע לכולם, אירוע שמתרחש בשבת הראשונה לאחר החתונה של בני הזוג. המרכז של אירוע זה הוא החתן, העולה לתורה בבית כנסת ולאחר מכן גם נהוג לקדש עמו קידוש בבית הכנסת. זהו החלק המחייב והפורמלי של שבת החתן, וכיום במרבית המקרים זהו רק החלק הראשון, כאשר לאחר מכן מתכנסים כל מוזמני שבת החתן, שהם בדרך כלל המשפחה הקרובה של החתן ושל הכלה, לאירוע מהנה ואינטימי יחסית, המתרחש במרבית המקרים בבית, ובו נהנים מארוחה משותפת ומושקעת. ארוחה זו, במקרים רבים, תעבור בצורה הטובה ביותר אם נבחר בשירותי קייטרינג איכותיים – וכעת נכיר עבור שירותי קייטרינג לשבת חתן מחירים.




קייטרינג לשבת חתן מחירים – טווח מחירים עקרוני ומה שחשוב לדעת על מחירים אלה

ברמה הבסיסית ביותר, עבור שירותי קייטרינג לשבת חתן מחירים יכולים לנוע בטווח היבש ביותר של 50 עד 80 ₪ למנה. אלה הם השירותים הבסיסיים ביותר, שמעניקים לנו מסגרת בסיסית של מספר סלטים כמנות ראשונות, 2-3 מנות בשריות עיקריות, 2-3 תוספות, ועמדת שתייה עם שתייה קרה ושתייה חמה על בסיס מיחם. עם זאת, בקייטרינג לשבת חתן מחירים בהחלט יכולים לעלות אם אנחנו רוצים לשדרג מעט את הקייטרינג שלנו, עם מנות מיוחדות, מנות ביניים או הגשה לשולחן עבור האורחים – וחשוב לחשוב על הנחיצות גם באפשרויות כאלה.

בסופו של דבר, אתם צריכים להשקיע כראוי בקייטרינג וליהנות מאירוע איכותי

כאשר משקיעים היטב בחברת קייטרינג לשבת חתן מחירים שאנחנו משלמים בהחלט יהיו עדיין מחירים הוגנים – אבל את השירות שנקבל עבורם נוכל לשדרג באופן משמעותי. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא את שירות הקייטרינג האיכותי שמתאים לצרכים של האירוע שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה