יום שישי, 24 בפברואר 2017

בריכה לגינה - לרכוש בריכה לגינה בצורה נכונה



בריכה לגינה היא אמנם לא ההשקעה הכי גדולה שתהיה לכם אך היא גם לא קטנה. כדי לרכוש בריכה לגינה לכל המשפחה צריך לוודא מספר פרטים. חוץ מגודל הבריכה והמיקום האפשרי שלה בגינה, לחשוב לוודא דברים שלא חשבתם עליהם. למשל, התנאים ביניכם לבין המקום ממנו אתם קונים. חברות שמייצרות בריכה לגינה מעניקות אחריות לפרק זמן מסוים, בדרך כל לכמה שנים, לכן חשוב לוודא זאת לפני הקנייה. דבר שני שצריך לברר הם ההתקנה וההובלה. לעתים סעיף זה לא נכלל בעסקה ואנו ממהרים לרכוש כיוון שכבר בדקנו בריכה דומה אך ראינו שכאן המחיר נמוך יותר. אל תמהרו להתלהב כיוון שמחיר הובלה והתקנה יכול להגיע למאות שקלים, תלוי בסוג הבריכה.



 
חכם בשמש ראש גדול
אחד הדברים שקל לשכוח לאחר הצבת בריכה לגינה היא השמש. הילדים שלכם ככל הנראה יבלו ימים שלמים בחופש הגדול ובשבתות של חודש יוני בבריכה והסיכוי שהם יחבשו כובע כל הזמן הוא קטן. במידה והבריכה שלכם חשופה לשמש מה שככל הנראה יקרה, חשוב למקם גם גגון או לפחות ברזנט או צילייה כדי שהבריכה תהיה מוצלת, לפחות באופן חלקי. חשוב להימרח בקרן הגנה ולא רק מפני שיזוף אלא מפני הסכנות הכי קטלניות של השמש שיכולות להגיע בחשיפה כה ממשוכת. העובדה שאתם במים משכיחה מכם את החום דבר שמוסיף רבות לסיכון.

חיטוי הבריכה בכלור
בריכה גדולה שמתאימה למספר רב של אנשים מצריכה חיטוי וניקוי עם כלור. אמנם כלור הוא חומר חיטוי נפוץ גם לרצפות בבית אך צריך לזכור שבבריכה הסיכון עולה כיוון שאם נשפוך ריכוז גבוה מידי של כלור או שאדם ייכנס לשחות כשעוד לא חלף פרק הזמן הנדרש הוא יכול להסתכן בהרעלה. בעיקר ילדים קטנים חשופים לסכנות אלו אפילו בבריכה בגינה וחשוב לברר כיצד לבצע את זה נכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה