יום שלישי, 28 בפברואר 2017

קניית פסנתר



קניית פסנתר

קניית פסנתר היא תמיד צעד מרגש במיוחד. גם הצעירים מביננו שקונים פסנתר לראשונה או קונים פסנתר עבור הילד הצעיר, מתרגשים עד מאוד, אב גם הנגנים הוותיקים והמורים לנגינה בפסנתר מתרגשים מאוד כאשר הם קונים פסנתר חדש. זאת מכיוון שהפסנתר הוא כלי נגינה מיוחד מאוד. זה כלי אצילי וקלאסי שמשרה אווירה מיוחדת בבית. זה כלי שנשאר אצלנו שנים רבות לפני שהוא מוחלף בפסנתר חדש. בנוסף, פסנתר משמש רהיט מיוחד ואצילי בבית, מעבר להיותו כלי נגינה. אלה הסיבות שהופכות את הפסנתר לכל כך מיוחד, והופכות קניית פסנתר למשימה מחייבת שרוצים להצליח בה ככל הניתן. חשוב מאוד, אם כן, לעשות קנייה מושכלת של פסנתר. יש לבחון את כל המשתנים שצריך לקחת בחשבון. אם אתם לא נגנים מקצועיים ולא יודעים או מרגישים לא בטוחים לקנות פסנתר בעצמכם, אל תעשו זאת לבד. מדובר בהוצאה כספית, ובכלי נגינה גדול ומשמעותי. בצעו קניית פסנתר רק בליווי של בעל מקצוע, כמו המורה שלכם או של הילד שלכם לנגינה. כך תוכלו לבצע את הרכישה בראש שקט.




קניית פסנתר חדש או משומש

קניית פסנתר משומש היא לרוב מומלצת ביותר. זאת מכיוון שהמחיר נמוך יחסית, אבל איכות הפסנתר קרובה מאוד לאיכות של פסנתר חדש. אם החלטתם לקנות פסנתר יד שנייה, כדאי מאוד לבדוק אותו עם בעל מקצוע כדי לא לקנות פסנתר מוזנח או במצב לא טוב מסיבה אחרת.

כיסא לפסנתר

קניית פסנתר מלווה לעיתים קרובות בקניית כיסא לפסנתר. הכיסא ייחודי מכיוון שאפשר לכוון אותו במיוחד לנגן מסוים. זה מאשר נגינה תוך השקעת מאמץ בצורה היעילה ביותר. הכיסאות מרופדים ויציבים מה שמאפשר לנגן בנוחות מרבית לאורך זמן ממושך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה