יום שישי, 24 בפברואר 2017

חדר שינה מעוצב - עשו לעצמכם חיים קלים



כולנו רוצים חדר שינה מעוצב אך התהליך יכול לייגע אותנו. מצד אחד, אנו רוצים להתאים את העיצוב אל העיצוב הקיים בבית או ללכת לפי חדר החלומות שלנו, ומצד שני המשימה לא פשוטה ודורשת בדיקות רבות של דגמים ועיצובים, התאמה של פריטים ועצות מכמה מומחים. מי שרוצה חיים קלים יותר יוכל לרכוש חדר שינה מעוצב שמגיע מוכן עם כל הפריטים אך המחיר יכול להיות גבוה משמעותית מחדר שתרכיבו באופן אישי. בכל מקרה, את הבחירה כדאי לשקול בכובד ראש כיוון שמדובר במקום שילין אתכם במשך שליש משארית חייכם, עד לשדרוג הבא.




התאימו את הפריטים זה לזה
אחת הטעויות הנפוצות בבחירת חדר שינה מעוצב היא אי התאמה של הפריטים אחד לשני. יכול להיות שכל פריט בנפרד יהיה יצירת אומנות אך השילוב ביניהם לא יהיה תקין ולא בריא לעין וכל ההרמוניה שאתם שואפים אליה כלל לא תתקיים. איך אפשר לפתור את הבעיה? קבלו חוות דעת מכמה אנשים, גם אם הם לא מומחים לעיצוב פנים. דבר שני שמומלץ לבצע, להתאים חדר שינה מעוצב לכל שאר הבית. קצת מוזר יהיה לקבל חדר שינה מעוצב בעיצוב סיני כשכל הבית רגיל לחלוטין. אמנם קשה לשנות את כל הפריטים בבית במידה ומדובר על דירה קיימת אך נסו לעדן את השוני כמה שיותר.

לא רק מיטה ושידה
חדר שינה מעוצב שיתאים בשלמות לצרכים שלכם לא צריך להיות רק יפה אלא חייב להיות גם נוח. מלבד מיטה ושידה מקמו בו פריטי ריהוט שישרתו אתכם בשגרת המעייפת, כמו ספה או כורסא. לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה לשבת כיוון ששכיבה תרדים אותנו לכמה שעות, אז מה כולנו עושים זה להתיישב על המיטה ולא תמיד זה נוח. אפילו כורסא לא מתוחכמת במיוחד תשרת אתכם ותשפר את החדר שינה מעוצב שלכם לרמה חדשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה