יום שבת, 25 בפברואר 2017

הכנה לgmat



GMAT - הפסיכומטרי האמריקאי
החלטתם שאתם רוצים ואולי גם צריכים לבחון את עצמכם במבחן הלא פשוט הזה ואתם מרגישים קצת אבודים? אתם לא לבד. מבחן הgmat  הוא מבחן ארוך עמוס בשאלות וציון טוב בו הוא לא דבר של מה בכך. מדוע המבחן מפחיד את הניגשים אליו והאם קורס הכנה לgmat יסייע לכם במשימה? לפני שאתם מתחילים להילחץ, תבינו טוב יותר מול מה אתם עומדים ואז תבינו שהשד לא נורא כל כך. עם קורס הכנה לgmat לא רק שתגיעו מוכנים, אתם תיזכרו כיצד התחלתם ותצחקו. אמנם השפה האנגלית בשילוב עם פסיכומטרי יכולים להלחיץ אך לא למי שמתרגל ויודע מול מה הוא עומד.




תזכרו: אתם אלה שרוצים להיבחן
נגמרו הימים שאנחנו בוכים בבוקר שאנחנו לא רוצים ללכת לבית הספר. אמנם חוק חינוך חובה נגמר בסוף כיתה י"ב אך אנשים רבים עדיין מתלוננים בלי סוף על הלימודים האקדמאיים שלהם או מה שהם דורשים. ההפנמה שהבחירה היא שלנו, גם בקורס הכנה לgmat וגם בלימודים עצמם ולא חשוב איזה תואר אנחנו עושים, הבחירה היא שלנו וזהו עתידנו. אם מישהו חושב שהוא רק יתלונן, שמראש יחפש לו כיוון אחר בחיים. מבחן הgmat  אמנם ארוך ומייגע אך אין משימה שהיא איננה אפשרית.

על שלושה נושאים דיברה התורה
קורס הכנה לgmat יכין אתכם לשלושת הנושאים מהם בנוי המבחן: כמותי, מילולי וחיבור. המבחן מאוד דומה לפסיכומטרי כאשר ההבדל הוא הפרק באנגלית שכמובן לא קיים במבחן הgmat וכמובן לא בקורס הכנה לgmat  כיוון שהמבחן כולו באנגלית. קורסי ההכנה לgmat יתרגלו אתכם אינספור פעמים בכל מה שקשור למבחן כולל סימולציות שלמות בפרקי זמן מלאים, תרגול המחשבה, טקטיקות להצלחה והכי חשוב: דוגמאות לשאלות ממבחנים קודמים שיתנו לכם מושג איך נראה המבחן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה