יום שלישי, 11 ביולי 2017

שירותי מענה טלפוני



כך תשפר את העסק שלך בלי מאמץ ובעלות סמלית
אנשים רבים מנסים להרים את העסק שלהם לרמות גבוהות יותר אך לא מבינים איפה הם טועים. לעתים בעל העסק יודע מה הבעיה אך הוא לא יודע כיצד לפתור אותה בצורה שלא תעלה לו כסף רב. אחת הבעיות של אותם עסקים היא שאין להם הרבה כוח אדם. עצמאיים רבים מתחילים לעבוד לבד או מקסימום עם אדם נוסף או שניים ואז אין מי שיפנה ללקוחות וייתן שירות כראוי. כולנו מכירים את הרגע בו אנו מתקשרים לבעל עסק מסוים או אפילו הולכים אליו פרונטלית ופשוט לא מקבלים יחס או שירות הולם כיוון שאנחנו צריכים לחכות שהוא יתפנה. מענה טלפוני נועד כדי לפתור את כל הבעיות האלו ולתת שירות טוב בלי שאתם צריכים להתאמץ וכל זה בעלות חודשית סמלית.

מענה טלפוני שעונה על כל מה שצריך לדעת
מענה אוטומטי שעונה על כל הנתונים שהמערכת בוחרת להציג הוא לא מענה מספק. אנשים רבים רוצים לשאול שאלות מגוונות שלא תמיד הרובוט שעונה לנו, כמו למשל שמתקשרים לחברות סלולר או לבנק, עונה על כל מה שאנחנו רוצים לדעת. שירות כזה הוא שירות לא נוח ולא כדאי, מענה טלפוני אנושי הוא התחליף הטוב ביותר. אי אפשר להשוות שום דבר למוקדם שעונה ומסביר את כל מה שהלקוחות רוצים לדעת ובמענה טלפוני חיצוני שמספק לעסק שלך שירותים, העלות שלך סמלית וכדאית עבור התרומה שתקבל.

קובעים את השעות ואת התשובות
נשאלת השאלה איך אותו מענה טלפוני יידע לענות ללקוחות שמתקשרים לעסק מסוים, לאירוע מסוים, למצב חירום לאומי ועוד. אותו מענה טלפוני מקבל את כל הפרטים שהוא צריך לדעת. אם יש לכם מרפאת שיניים אתם יכולים להציג למענה הטלפוני את המחירים שלכם, הכל בסודיות ופרטיות, ולספר ללקוחות שמתקשרים בשעות הערב מתי יש תור פנוי וכמה זה יעלה וכו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה