יום שלישי, 25 ביולי 2017

השימושים השונים של לוחות פוליקרבונט



גמישות ביצירת תבניות
בשנים האחרונות לוחות פוליקרבונט תופסים חלקים נכבדים יותר בתעשייה, כולנו משתמשים בהם יום יום. בענף הבנייה, בתעשייה הרפואית וגם בשימושים משרדיים וביתיים יש לנו לוחות פוליקרבונט רבים אפילו בלי שאנחנו יודעים שמדובר בהם. ללוחות פוליקרבונט  יש יתרונות רבים אך אחד היתרונות הבולטים ביותר שיש להם הוא הגמישות שלהם. ניתן להמיר פוליקרבונט לצורות על ידי חימום ומזיגה לתבניות. לוחות פוליקרבונט משמשים לצרכים שונים החל ממשקפי שמש, דיסקים וצעצועים ועד חלקים מסוימים לתעשיות כמו תעשיית הרכב, ספנות ואפילו מטוסים. הגמישות היא אחת התכונות החשובות ביותר שאין לחומרים אחרים כמו למשל לזכוכית שנשברת בקלות.

עמידות חזקה ומעבר אור טבעי
הדרישה לאור טבעי הולכת וגוברת והיום כולם רוצים ליהנות מאור השמש, לא רק בגלל החיסכון בחשמל והאנרגיה הירוקה שתורמת לאיכות הסביבה אלא פשוט כי אור טבעי הוא נוח ונעים הרבה יותר. בבית, אור השמש יכול להפיח אנרגיה בסלון ובחדר השינה, לכן, כשרוצים משטח גדול יותר מחלון כמו למשל קיר שלם או גג גדול במקום עירוני כמו למשל בית ספר, בניין משרדים או מוזיאון, שימוש בזכוכית יכול להיות יקר ומסוכן מאוד. זכוכית שנשברת יכולה לגרום לפציעות ואף למוות ואילו לוחות פוליקרבונט נותנים לכם גם ליהנות מאור טבעי וגם ליהנות מעמידות חזקה מאוד ויכולת העמסה גבוהה הרבה יותר.

בידוד איכותי לקור ולבעיות אקוסטיקה
אם אתם רוצים קיר שקוף שיבודד היטב גם בימי החורף כנראה שזכוכית היא לא החומר בשבילכם. זכוכית יכולה להיות מתאימה לשימוש פנימי אך אם אתם רוצים פתרון עיצובי שגם יהיה פרקטי לחודשי החורף לוחות פוליקרבונט הם הפתרון. לוחות פוליקרבונט מבודדים היטב ושומרים על החום בתוך החלל, כמו כן, הם טובים מאוד גם לבידוד אקוסטי כך שההגנה מהסביבה תהיה כפולה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה