יום שבת, 15 ביולי 2017

בריכה מתנפחת



בריכה מתנפחת

הבריכה המתנפחת הפכה להיות הטרנד החם של הקיץ כאשר כמעט בכל ביתנוכל למצוא כזו נשלפת החוצה מאחסון בימות הקיץ החמים. במדריך זה נבין אילו סוגי בריכות מתנפחות יש בשוק, מה הכי מתאים לנו ומה היתרונות של הבריכה המתנפחת.




סוגי בריכות מתנפחות

כיום ניתן למצוא בישראל מגוון רחב של בריכות מתנפחות הנבדלות אחת מהשנייה בגודלן, נפח המים שהן יכולות להכיל, עומקן, איכות החומר מהן עשויות, השלד שלהן ומחירן. ניתן למצוא בריכות מתנפחות אשר יכולות להכיל כ-7,000 ליטרים של מים למול בריכות מתנפחות שיכולות להכיל אך ורק כמה מאות ליטרים והן קטנות משמעותית בגודלן. כמובן, שגודלן וכמות המים שהן יכולות להכיל משפיע על המחיר שלהן, על אופן הניפוח שלהן (בין אם משאבה או בין אם בצורה עצמאית באמצעות נשיפה) וגם על השלד שלהן (ככל שיש יותר מים בתוך הבריכה, ככה עליה להיות יציבה יותר ודורשת שלד חזק יותר). 

יתרונות בריכה מתנפחת

לבריכה המתנפחת המון יתרונות. בראש ובראשונה, במידה ומדובר בבריכה מתנפחת קטנה- היא קלה לנשיאה, מתאימה במיוחד לפעוטות גם בעת בילוי בים ובבריכה, איננה דורשת הרבה מים למילוי ואין שום בעיה לאחסן אותה בקלות במהלך החורף או בעת שלא משתמשים בה. באשר לבריכות הגדולות יותר- מדובר באחד מהפתרונות האידיאליים לבילוי, בעיקר עבור ילדים ונוער, במהלך ימות הקיץ. הקיץ והחופש הגדול יכולים להיות תקופה מלאה בהוצאות עבור ההורים, המחפשים אטרקציות או קייטנות בכדי להעסיק את ילדיהם. הבריכה המתנפחת יכולה להיות הפתרון והסוף להוצאות, אלא הוצאה חד פעמית שתשמש כאטרקציה מושלמת עבור ילדיכם בתקופת הקיץ וגם עבורכם המבוגרים, כבילוי בשבתות ובערבים.  הבריכה המתנפחת היא פתרון זול, יעיל ונוח לחפצים בבריכה בביתם בקיץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה